1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نگاهی به دنا پلاس توربوشارژ سفارشی 200 اسب بخاری + عکس

نگاهی به دنا پلاس توربوشارژ سفارشی 200 اسب بخاری + عکس

نگاهی به دنا پلاس توربوشارژ سفارشی ، قدرت موتور 200 اسب بخار + عکس
9 خرداد 1400
  • 8

شرکت آپکو (یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو) که مسئولیت سفارشی سازی و تقویت محصولات ایران خودرو را برای مشتریان را دارد، نسخه سفارشی دنا پلاس توربو دنده ای را با قدرت ۲۰۰ اسب بخار را معرفی کرد.

این خودروی شفارشی شده مجهز به کیت بدنه و فنی برای زیباتر شدن و همچنین افزایش توان موتور است . این کیت  توان استاندارد ۲۰۰ اسب بخار را با گشتاور فراتر از ۲۷۰ نیوتن متر برای این سدان ملی فراهم می کند.

12.jpg
دنا پلاس TC7 دنده ای سفارش آپکو به سامانه واتر متانول ، کیت مکش، هدرز تقویتی ، نرم افزاری اجرایی جدید ، تریم داخلی چرم و نشانگر تخصصی سامانه توربوشارژر (در صورت سفارش مشتری) مجهز است.

همچنین مشتریان آپکو و ایران خودرو می توانند امکاناتی نظیر نمایشگر ردیف عقب، تریم داخلی چرم، صندلی های اسپرت ردیف جلو و… را با حفظ گارانتی و الزامات سازمان استاندارد برای دنا پلاس توربو خود سفارش گذاری کنند.

14.jpg
مشتریان دنا پلاس توربوشارژر دنده ای می توانند این خودرو را پیش از تحویل از ایران خودرو، به مرکز آپکو فرستاده و نمونه تقویت شده رسمی آن را با اعمال گارانتی و استانداردهای اجباری تحویل بگیرند.


مدیر عامل ایران خودرو: اختصاص یک1 درصد تولید ماهانه ایران خودرو به خودروهای سفارشی

در حاشیه این مراسم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه این شرکن  برای سفارشی سازی محصول در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد و گفت: طبق برنامه، یک درصد تولید ماهانه را به مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند اختصاص خواهیم داد.

فرشاد مقیمی گفت: آمار حوادث خودرویی در سال ۹۹ و بررسی های کارشناسی صورت گرفته نشان می دهد، عامل ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی شده در سال گذشته، مراجعه دارندگان خودرو به مراکز غیرمجاز و یا نصب آپشن های غیراستاندارد بوده است.

13.jpg
وی با بیان این که ایجاد تغییر در سیستم های مختلف خودرو سبب از بین رفتن گارانتی خودرو می شود،‌ تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ارایه می کند منطبق با حوزه های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کند.


وی فعالیت برای سفارشی سازی محصولات تجاری و سنگین را از جمله برنامه های آپکو دانست و گفت: در این بخش نیز خدمات ویژه ای را به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارایه خواهد شد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

5.jpg

7.jpg



نظرات

  • momo1361 momo1361 (13 شهریور 1400 ساعت 15:59)

    درسته که تولید کننده محترم از تقویت خودرو فقط تقویت موتورش رو بلده و هنوز علمی در تقویت ترمز و شاسی خودرو نداره ، اما امیدوارم مصرف کنندگان ما کمی درکشون رو در هنگام خرید این ارابه های مرگ ارتقا بدن . اینکه یه خودرو بجز متور قوی نیاز به ترمز و شاسی و تجهیزات ایمنی و پایداری قوی هم داره .

    جا داره پیشاپیش از همینجا به بعضیها تبریک (فروشندگان) و به بعضیها (مصرف کنندگان)تسلیت خودمون رو اعلام کنیم .(البته دور از جون هموطنانم) .
    در خودورهای داخلی شتاب بیشتر مساوی است با تلفات بیشتر .
    کمی فکر
    کلی عافیت
    یا حق

  • کاربر سایت کاربر سایت (24 تیر 1400 ساعت 21:43)

    قیمتش مشخص نشده هنوز ؟؟

  • منتقد منتقد (18 خرداد 1400 ساعت 17:27)

    هم از نظر طراحی مضحکه هم از نظر امنیت.
    از نظر طراحی که نمیشه یه ماشین سدان معمولی رو فقط با یه صندلی اسپورت و عوض کردن سپر و اسپویلر به یه ماشین سوپر اسپرت تبدیل کرد
    از نظر ایمنی هم این ماشین سبکتر از اونی هست که این شتاب و گشتاور رو تحمل کنه. قول میدم فردا همینا میشن قاتل خودشون و زن بچه مردم.
    ایران خودرو هنوز به این درک نرسیده که خیابونهای ایران جای پیست مسابقه نیست.

  • محمد محمد (18 خرداد 1400 ساعت 13:38)

    انحصارت شکسته خواهد شد مافیا

  • آرمان آرمان (14 خرداد 1400 ساعت 11:57)

    از روی عکس کیفیت پایین قطعات اضافی مشخص هست،خیلی جالبه نمایشگر دور موتور اضافی روی داشبورد با دوتا پیچ از بالا چسبوندن به داشبورد خشک پلاستیکی،حداقل از یه چسب با کیفیت قوی میتونستن بجای پیچ استفاده کنند
    موتور ای اف ۷ همینجوری خیلی زود جوش میاره و واشر میسوزونه،حالا توربو هم بهش گذاشتن،تقوییت هم شده به جای استفاده از سرسیلندر تقویت شده،هواکش اسپرت به توربو وصل کردن،هدرز و منیفولد اسپورتی گذاشتن!!!

  • امیر امیر (10 خرداد 1400 ساعت 13:05)

    سلام و احترام
    به نظرم؛ خودروهای داخلی داره یه سبک جدیدی از ظاهر و بوجود می آره؛ خیلی جالبه به نظرم؛ نمی‌دونم این اتفاقیه یا در ادامه ی یه برنامه ی توسعه ی محصولاته؛ ولی در کل یه لحظه به نظرم خیلی عجیب به نظر اومد؛ طراحی دنا و تارا ؛ از یه طرف شبیه اند ولی در واقع هیچ شباهتی هم به هم ندارند؛ هر دو پتانسیل بسیار زیادی برای ایجاد تغییرات جدید دارند

  • تها تها (9 خرداد 1400 ساعت 10:59)

    خیلی مسخرست

    Peyman Peyman (14 مرداد 1400 ساعت 00:30)

    ۲۰۰ اسب رو درک می کنی؟!