درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
درسته که تولید کننده محترم از تقویت خودرو فقط تقویت موتورش رو بلده و هنوز علمی در تقویت ترمز و شاسی خودرو نداره ، اما امیدوارم مصرف کنندگان ما کمی درکشون رو در هنگام خرید این ارابه های مرگ ارتقا بدن . اینکه یه خودرو بجز متور قوی نیاز به ترمز و شاسی و تجهیزات ایمنی و پایداری قوی هم داره .
جا داره پیشاپیش از همینجا به بعضیها تبریک (فروشندگان) و به بعضیها (مصرف کنندگان)تسلیت خودمون رو اعلام کنیم .(البته دور از جون هموطنانم) .
در خودورهای داخلی شتاب بیشتر مساوی است با تلفات بیشتر .
کمی فکر
کلی عافیت
یا حق
قیمتش مشخص نشده هنوز ؟؟
هم از نظر طراحی مضحکه هم از نظر امنیت.
از نظر طراحی که نمیشه یه ماشین سدان معمولی رو فقط با یه صندلی اسپورت و عوض کردن سپر و اسپویلر به یه ماشین سوپر اسپرت تبدیل کرد
از نظر ایمنی هم این ماشین سبکتر از اونی هست که این شتاب و گشتاور رو تحمل کنه. قول میدم فردا همینا میشن قاتل خودشون و زن بچه مردم.
ایران خودرو هنوز به این درک نرسیده که خیابونهای ایران جای پیست مسابقه نیست.
انحصارت شکسته خواهد شد مافیا
از روی عکس کیفیت پایین قطعات اضافی مشخص هست،خیلی جالبه نمایشگر دور موتور اضافی روی داشبورد با دوتا پیچ از بالا چسبوندن به داشبورد خشک پلاستیکی،حداقل از یه چسب با کیفیت قوی میتونستن بجای پیچ استفاده کنند
موتور ای اف ۷ همینجوری خیلی زود جوش میاره و واشر میسوزونه،حالا توربو هم بهش گذاشتن،تقوییت هم شده به جای استفاده از سرسیلندر تقویت شده،هواکش اسپرت به توربو وصل کردن،هدرز و منیفولد اسپورتی گذاشتن!!!
سلام و احترام
به نظرم؛ خودروهای داخلی داره یه سبک جدیدی از ظاهر و بوجود می آره؛ خیلی جالبه به نظرم؛ نمیدونم این اتفاقیه یا در ادامه ی یه برنامه ی توسعه ی محصولاته؛ ولی در کل یه لحظه به نظرم خیلی عجیب به نظر اومد؛ طراحی دنا و تارا ؛ از یه طرف شبیه اند ولی در واقع هیچ شباهتی هم به هم ندارند؛ هر دو پتانسیل بسیار زیادی برای ایجاد تغییرات جدید دارند
خیلی مسخرست
۲۰۰ اسب رو درک می کنی؟!