1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. معرفی پکیج ارتقایی ای‌سی اشنیتزر برای ب‌ام‌و M4 جدید + عکس

معرفی پکیج ارتقایی ای‌سی اشنیتزر برای ب‌ام‌و M4 جدید + عکس

11 خرداد 1400
  • 0

کمپانی ای سی اشنیتزر از پکیج تیونینگ جدید خود برای نسل جدید ب‌ام‌و M4 رونمایی کرد. این بسته شامل تغییراتی در بخش بدنه و کابین و همچنین رینگ‌ها و سیستم تعلیق می‌باشد. سری ۴ یکی از مدل های محبوب ب ام و در جهام می باشد و طرفدراران خاص خود را نیز دارد.

2.jpg

آغازکننده کار ایجاد تغییراتی در بخش جلوی این خودروی اسپرت بوده است. این امر شامل نصب اسپلیتر جلوی جدید و ورودی‌های فیبر کربنی در هر طرف سپر است. همچنین این قطعات علاوه افزایش ابهت نسل جدید M4، بهبود آئرودینامیکی را نیز انجام می‌دهند.

ای سی اشنیتزر همچنین رکاب‌های جانبی جدیدی را در نظر گرفته و در بخش عقب نیز اسپویلر لبه‌ای و دیفیوزری گیراتر را نصب کرده است. تمامی این قطعات در دسترس نیستند اما به‌زودی قابل خریداری خواهند بود.

3.jpg
افرادی که خواهان جذابیت بصری بیشتری هستند می‌توانند فنرهای جدید را سفارش دهند که ارتفاع بخش جلو و عقب را به ترتیب ۲۰ تا ۲۵ و ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. این تیونر همچنین به دنبال عرضه سیستم تعلیق قابل تنظیم در ماه‌های آینده است.


خریداران همچنین می‌توانند رینگ‌های ۲۰ اینچی متنوعی را انتخاب کند. ای سی اشنیتزر همچنین در حال آماده‌سازی سیستم اگزوز جدیدی است که قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M4 جدید را از ۴۷۳ به ۵۰۲ اسب بخار افزایش می‌دهد.

4.jpg

تغییرات دیگری نیز در دسترس است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پدال شیفترهای جدید و پدال‌های آلومینیومی اشاره کرد.


اگرچه جلوپنجره ب‌ام‌و M4 جدید همچنان خبرساز است اما این تغییرات ملایم در بدنه باعث شده‌اند استایل کلی محصول اسپرت باواریا پذیرفتنی‌تر از قبل باشد.

5.jpg

منبع پدال


نظرات