1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشارتصاویر جاسوسی جدید از سدان لوکس جنسیس G90

انتشارتصاویر جاسوسی جدید از سدان لوکس جنسیس G90

13 خرداد 1400
  • 0

با مجموعه ای از مدل های جدید و تازه از خودروسازان مختلف، بخش خودروهای شاسی بلند و کراس اوور در حال گسترش است. البته هیچ وقت نمی توان از خودروهای سدان قافل شد چون همیشه بطور تقریبی بخش بزرگی از بازار متمایل به این دسته از خودروها می باشند.

جنسیس می داند اگر بخواهد نتایج فروش سالانه دو هزار دستگاه خود را در ایالات متحده افزایش دهد، باید خود را ارتقا دهد. از این رو نسل جدید G90 در حال توسعه است. این احتمال وجود داشت که جنسیس تصمیم بگیرد تولید لوکس ترین سدان خود را متوقف کند اما مجموعه ای از عکس های جاسوسی جدید ادامه کار در G90 جدید را تأیید می کند.

next-gen-genesis-g90-new-spy-photo-side-view.jpg

عکاسان موفق به گرفتن تصاویری از نسل بعدی G90 در جاده های عمومی می شوند. میزان روکش استتاری هنوز زیاد است و در قسمت عقب خودرو، صفحه های بدنه جعلی وجود دارد که فرم فریبنده ای برای صندوق عقب ایجاد می کند.

با این حال، حتی پنل های اضافی نیز با ستون بزرگ C و شکل معمولی سدان در عقب قادر نیستند مانع از نمایش G90 شوند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از صفحات بیرونی که قبلاً استتار شده بودند، از جمله قسمت هایی از گلگیرهای جلو و آینه های جانبی، اکنون هیچ پوشش استتاری ندارند. این یک نشانه است که پیشرفت G90 جدید پس از آزمایشات اولیه زمستان از اوایل سال جاری در حال پیشرفت است.

next-gen-genesis-g90-new-spy-photo-rear-three-quarters.jpg

مدل جدید باید قبل از پایان سال در کره جنوبی رونمایی شود، به این معنی که می تواند به موقع برای مدل 2022 در ایالات متحده وارد شود. در این مرحله، معلوم نیست که موتور 5.0 لیتری V8 به نسل منتقل شود. انتظار می رود که یک موتور 3.5 لیتری توئین توربو با سیستم چرخ های عقب یا به صورت اختیاری به هر دو محور، به گزینه محبوب تری تبدیل شود.

next-gen-genesis-g90-new-spy-photo-front-three-quarters.jpg

2022-genesis-g90-rendering.jpg

2022-genesis-g90-rendering (1).jpg



نظرات