1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار اولین تصاویر رسمی از ام جی ۶ پرو مدل 2022

انتشار اولین تصاویر رسمی از ام جی ۶ پرو مدل 2022

20 خرداد 1400
  • 0

مدل جدید ام جی ۶ با نسخه اسپرت پرو با طراحی رادیکال و جوان‌پسند و ارتقای ویژگی‌های ظاهری و باطنی فردا رونمایی می‌شود.

ام جی ۶ پرو، از طراحی جدیدی در جلو سود می‌برد که شامل چراغ‌های نوک تیز و کشیده، خطوط برجسته روی کاپوت و جلوپنجره مشبک بزرگ با عناصر عمودی است که در همان نگاه نخست، یادآور طراحی خودروهای جگوار و آستون مارتین است.

MG-6-PRO-01.jpg

در نمای جانبی، چرخ‌های مشکی رنگ پنج پره تیغه‌ای که از درون آن‌ها کالیپرهای قرمز رنگ ترمز دیده می‌شوند، جلب توجه می‌کنند. دو عدد خروجی ظریف هوا نیز روی گلگیرها به چشم می‌خورند.

در نمای پشتی، یک اسپویلر مشکی رنگ بزرگ به همراه یک دیفیوزر در زیر سپرها دیده می‌شوند. چراغ‌های عقب نیز از نوع آبشارهای LED می‌باشند.

MG-6-PRO-03.jpg
درون کابین هم از فرمانی سه پره کف تخت و نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر استفاده شده است. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ لمسی هم نقطه عطف کنسول به شمار می‌آید. صندلی‌های اسپرت نیز با برجستگی‌های جانبی و طراحی مناسب، دربرگیرندگی خوبی خواهند داشت و البته طرح دو رنگ آن‌ها با تزئینات نارنجی رنگ هماهنگی خوبی با سایر اجزای کابین دارد.

MG-6-PRO-04.jpg
از نظر قوای محرکه، یک موتور توربوشارژر جدید ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر که با یک گیربکس شش سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود، انجام وظیفه خواهند کرد.

MG-6-PRO-05.jpg
اطلاعات رسمی و تصاویر کامل‌تر این خودرو پس از رونمایی رسمی توسط ام جی در سایت پدال هم منتشر خواهند شد.

MG-6-PRO-08.jpg

منبع پدال


نظرات