1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. خودروهای «کیتون» با «ایساتیس موتور» به ایران می آید

خودروهای «کیتون» با «ایساتیس موتور» به ایران می آید

4 تیر 1400
  • 0

شرکت ایساتیس موتور؛ جدیدترین بازیگر صنعت و بازار خودرو ایران به زودی با دو محصول تولیدی از برند «کیتون» وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.

منابع آگاه اطلاع دادند که شرکت ایساتیس موتور در حال حاضر مشغول  تجهیز کارخانه این مجموعه جهت آغاز تولید دو مدل از محصولات «کیتون» شامل پیکاپ این برند و کراس اوور V60 است. همچنین بر اساس اطلاعات و تصاویر دریافتی «عصرخودرو»، نمونه های اولیه این دو محصول کیتون به گمرک رسیده اند و به زودی آزمایش ها و دیگر مراحل آماده سازی این دو خودرو برای ورود به خط تولید ایساتیس موتور آغاز خواهد شد. ایساتیس موتور در حالی نخستین نمونه ها را دریافت کرده و در حال آماده سازی کارخانه است که پیشتر برخی رسانه ها برند کیتون را به اشتباه به شرکت خودروساز دیگری در ایران نسبت داده بودند در حالی که ورود نمونه های اولیه و اطلاعات موجود نشان دهنده ورود کیتون با ایساتیس موتور به بازار خودرو کشور است.

21.jpg

پیکاپ کیتون که یکی از مهمترین و استراتژیک ترین محصولات این خودروساز به حساب می آید از پیشرانه 4G69 میتسوبیشی با حجم 2.4 لیتر بهره می برد و با طول حدود 5.3 متر در زمره بزرگترین پیکاپ های بازار قرار خواهد گرفت. این پیکاپ بر اساس شنیده ها در فاز نخست با گیربکس 5 سرعته دستی و در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار خودرو کشور خواهد شد. کراس اوور 4.5 متری V60 نیز با بهره گیری از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی ،سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها و گیربکس 5 سرعته دستی محصولی متفاوت در بازار ایران خواهد بود. این کراس اوور دیفرانسیل عقب است و بر اساس شنیده ها در فول ترین مدل روانه بازار خواهد شد. همچنین هر دو محصول کیتون برای بازار ایران استاندارد یورو5 را پاس کرده اند.

شرکت خودروسازی کیتون سابقه درخشانی در تولید محصولات تجاری سبک و سواری با همکاری فنی با شرکت دایملر بنز در چین را دارد و تاکنون به کشورهای مختلفی صادرات داشته است که ایران و شرکت ایساتیس موتور جدیدترین مقصد محصولات این شرکت است.

اخبار تکمیلی در زمینه فعالیت های ایساتیس موتور و روند ورود محصولات کیتون به بازار متعاقبا از طریق سایت عصرخودرو و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

22.jpg

23.jpg

24.jpg

26.jpg



نظرات