1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه فروش خودروهای ریویان چین در اروپا در سال 2022 رسما تأیید شد

برنامه فروش خودروهای ریویان چین در اروپا در سال 2022 رسما تأیید شد

برنامه فروش خودروهای ریویان در اروپا در سال 2022 رسما تأیید شد
21 تیر 1400
  • 0

اخیراً شرکت ریویان در سکوت خبری به سر می برد.

بسته به شرایط، این موضوع می تواند به عنوان یک چیز خوب یا بد تلقی شود. این استارت آپ الکتریکی قصد داشت اولین وانت الکتریکی خود را در ژوئن 2021 تحویل دهد. با این حال، این امر به ماه ژوئیه موکول شد و ریویان قصد دارد در نوامبر 2021 تحویل آن را در کانادا آغاز کند. اگر ریویان به جدول زمانی خود برسد، اولین بار است که یک وانت الکتریکی در ایالات متحده ارائه می دهد.

10.jpg

ریویان در حال برنامه ریزی برای شروع فروش اروپا در سال 2022 است. این شرکت تأیید کرده است که هر دو وانت R1T و شاسی بلند سه ردیفه R1S خود را در اروپا تحویل خواهد داد. تحویل سفارشات در اوایل سال 2022 افتتاح می شوند.

این اطلاعات از طریق انجمن مالکان ریویان از طریق ایمیل از طرف مرکز همکاری مشتری ریویان به مشتری احتمالی در اروپا ارسال شده است. این ایمیل می گوید انتظار می رود فروش ریویان در اروپا در اوایل سال 2022 اتفاق بیفتد.

13.jpg

برنامه های ریویان برای اروپا از چند ماه گذشته مورد گمانه زنی قرار گرفت، هنگامی که گزارش شد که آنها به دنبال مکان های کارخانه در انگلستان، آلمان و مجارستان همراه با آگهی برای استخدام هستند. همچنین شایعه ای مبنی بر وجود مدل های کوچکتر ریویان برای بازارهای اروپا و چین وجود داشت.

در حال حاضر، ما مشتاقانه منتظر اولین تحویل ها به ایالات متحده و تعداد بیشماری از فیلم ها و بررسی ها هستیم.



نظرات