1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی احتمالی نسل جدید لکسس RX و LX در سال ۲۰۲۲ + عکس

معرفی احتمالی نسل جدید لکسس RX و LX در سال ۲۰۲۲ + عکس

15 مرداد 1400
  • 0

لکسوس در حال آماده‌سازی خود برای دگرگونی اساسی سبد محصولاتش طی دو تا سه سال آینده بوده و می‌خواهد محصولاتی کاملاً جدید را نیز معرفی کند. سه محصول تمام الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ در آمریکا عرضه خواهند شد اما خودروهای قدیمی دیگر جایی در سبد محصولات این شرکت ژاپنی نخواهند داشت. بجای آن‌ها خودروهایی کاملاً جدید و تازه‌نفس تولید خواهند شد و اتوموتیونیوز نیز به جزئیاتی از این خودروها دست یافته است.

2021-lexus-rx-sport-edition-4.jpg

قطعاً کلاس خودروهای شاسی‌بلند اهمیت زیادی برای لکسس دارد و ژاپنی‌ها می‌خواهند نسل جدید RX را سال آینده معرفی کنند. پرفروش‌ترین کراس اوور این برند ژاپنی در آمریکا از پلتفرم لوکس جهانی تویوتا استفاده خواهد کرد و دارای قوای محرکه هیبریدی بهبود یافته خواهد بود. مهم‌تر اینکه در نسل جدید RX از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید لکسس به همراه سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده ارتقا یافته استفاده خواهد شد.

2022-lexus-rx-l-black-line-interior-767x431.jpg

نسل جدید LX نیز سال آینده با پلتفرم GA-F تویوتا معرفی خواهد شد. این شاسی‌بلند لوکس قطعات مشترک زیادی با نسل جدید تویوتا لندکروزر خواهد داشت. تمرکز این خودرو روی کیفیت سواری بهتر و سیستم‌های ایمنی متنوع خواهد بود.

Lexus-GX460-2020-7.jpg

نهایتاً باید گفت نسل جدید GX نیز از پلتفرم بدنه روی فریم GA-F استفاده خواهد کرد و از نظر تکنولوژی‌های استاندارد و سفارشی کاملاً دگرگون خواهد شد. لکسس از جدیدترین قوای محرکه هیبریدی خود در نسل جدید GX استفاده خواهد کرد تا این خودرو قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد. ظاهراً قرار است این قدبلند نیز از سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود.

2021-lexus-ux-black-line-edition-2.jpg

اما کراس اوور UX نیز در سال ۲۰۲۳ فیس لیفت شده و احتمالاً از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید شرکت و دیگر بهبودهای مدل NX استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود سال آتی یک کراس اوور تمام الکتریکی نیز توسط لکسس تولید شود.

 

منبع پدال


نظرات