1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از مرسدس-ای ام جی GT R رودستر پوسایدون + تصاویر

رونمایی از مرسدس-ای ام جی GT R رودستر پوسایدون + تصاویر

29 مرداد 1400
  • 0

پوسایدون به خاطر ارتقای چشمگیر برخی محصولات مرسدس-ای ام جی نامی برای خود دست و پا کرده و جدیدترین پروژه این تیونر نیز بر مبنای GT R رودستر معرفی شده است.

Posaidon-Mercedes-AMG-GT-R-Roadster-16.jpg
این شرکت می‌گوید به دلیل آنکه اعضای خانواده AMG GT هم‌اکنون شاهد عضو جدید بلک سریز ۷۲۰ اسب بخاری بوده ترغیب به تیون این خودرو شده اما نکته اینجاست که بلک سریز به‌صورت رودستر تولید نمی‌شود و اگر شما مالک GT R رودستر هستید و می‌خواهید تجربه پرفورمنس نزدیک به بلک سریز را در محصولی روباز داشته باشید می‌توانید با پوسایدون تماس بگیرید.

Posaidon-Mercedes-AMG-GT-R-Roadster-4.jpg
این سوپر اسپورت روباز به پکیج RS 830+ پوسایدون مجهز شده و قدرت ۸۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری دارد. این شرکت با استفاده از توربوهای جدید، پیستون‌های کارای فورج کاری شده، فیلتر هوای اسپورت، پمپ‌های سوخت بهتر و شمع‌های پرفورمنس به این خروجی عظیم دست یافته است. همچنین پکیج یاد شده شامل منیفولدها و خروجی‌های اگزوز جدید به همراه مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت است.

Posaidon-Mercedes-AMG-GT-R-Roadster-13.jpg
این خودرو هم‌اکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعتی دارد. تغییراتی هم در گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اعمال شده تا با قدرت بیشتر پیشرانه هماهنگی خوبی داشته باشد.

Posaidon-Mercedes-AMG-GT-R-Roadster-7.jpg
افرادی که خواهان پرفورمنس بیشتری از مرسدس-ای ام جی GT R خود هستند اما نیازی به قدرت ۸۸۰ اسبی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری ندارند می‌توانند کیت ۸۳۰ اسب بخاری را سفارش دهند. این کیت با توربوهای استاندارد نیز در دسترس بوده و در این حالت قدرت خودرو به ۷۸۰ اسب و گشتاور به ۸۵۰ نیوتون متر می‌رسد. یک کیت ساده ارتقای ECU پیشرانه نیز وجود دارد که قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس را به ترتیب به ۶۷۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر می‌رساند.

Posaidon-Mercedes-AMG-GT-R-Roadster-18.jpg

منبع پدال


نظرات