درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
پیشنهاد میکنم تعرفه واردات صفر شود و حقوق کلیه کارکنان دو لگن سازی انحصار طلب زالوصفت مستقیم از جیب مردم پرداخت شود.وقتی میشهبا 300 ملیون ماشین بروز 2021 که تا حالا یک نفر هم کشته نداده سوار شد چرا ما باید به محصولات بی کیفیت این دو ابر انگل پول بدیم که هم جان خود و خانواده مونو به خطر بندازیم و هم 40 سال از دنیا عقب باشیم. لعنت به لگن سازان داخلی و حامیانشان.
هیچ کدام از مدل های صفر کیلو متر بالای یک میلیارد تومان نیست ولی این مدل ها در ایران با چندین سال کارکردبالای یک میلیارد است چندین برابر قیمت کشورهای خارجی می باشد بحث وارد کردن خودرو برای رفاه مردم نمی باشد فقط برای کسب در آمد برای دولت می باشد که باید چندین برابر قیمت جهانی به فروش می رساند
این رقمها تفاوت قیمت خودرو بین ما و عربها نیست. نماد تفاوت واقعی " شرافت " مسئولان تصمیم گیری خودرو در کشور ما و کشور همسایه است. واردات خودرو شده نوندونی برای کشور. هر آنچه کم و کسری ناشی از اختلاس و تصمیمات غلط در حوزه های دیگر رخ میدهد مجلس فداکار و مردم دوست فوراٌ مطابق میل خود هر آنچه که تیغشان ببرد را در جدول تعرفه های واردات خودرو مصوب میکنند. تعداد اقلام اجباری در تعرفه خودرو بیشتر از قطعات خودرو شده . واقعاٌ شرم آوره که با مردم اینجوری رفتار می کنند. آخه هزینه خرید آمبولانس و هزینه خودرو فرسوده کجای قانون نوشته که به عهده مردم باید باشه؟ هزینه ثبت نام کودکانتون در مهد کودک هم اضافه کنید تا تکمیل بشه خب.
یعنی خدا رو خوش میاد ملت عرب با این مبلغ این خودروهای ایمن و عالی رو سوار بشوند بعد تو این مملکت جمهوری اسلامی مردم با این مبلغ ها دنبال خودروهای بی کیفیت ایرانی دست و پا بزنند ؟! خداوکیلی حق مردم از انقلاب این بود ؟؟؟!!!