1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت و برد الکتریکی کیا سورنتوی پلاگین هیبریدی + عکس

اعلام قیمت و برد الکتریکی کیا سورنتوی پلاگین هیبریدی + عکس

1 مهر 1400
  • 0

خریدارانی که به دنبال یک شاسی‌بلند سازگار با محیط زیست هستند می‌توانند به کیا سورنتو پلاگین هیبریدی جدید هم فکر کنند.

کیا قیمت پایه نسخه پلاگین هیبریدی سورنتو را ۴۴,۹۹۰ دلار اعلام کرده است. این خودرو در ایالات‌متحده واجد دریافت مشوق مالیاتی ۶۵۸۷ دلاری است. بنابراین در این کشور، قیمت آن به ۳۸,۴۰۳ دلار کاهش می‌یابد. خوب این قیمت چندان ارزان نیست اما این کراس‌اوور، چیزهای خوبی برای جلب توجه شما دارد.

2022-Kia-Sorento-Plug-In-Hybrid-2.jpg

تریم پایه SX شامل چراغ‌های LED، شیشه جلوی آکوستیک و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی است. با ورود به داخل کابین، صندلی‌هایی با پوشش چرم مصنوعی SynTex با گرمایش داخلی و تنظیم الکتریکی و صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم و صندلی‌های تاشوی ردیف سوم را مشاهده می‌کنید. به این ویژگی‌ها باید فرمان چرمی، صفحه نمایش ۴.۲ اینچی پشت آمپر و ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات و سرگرمی همراه با ناوبری و پشتیبانی از گوگل اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل تهویه اتوماتیک دو ناحیه‌ای، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و سیستم صوتی با شش بلندگو افزود.

این نسخه همچنین مجهز به سیستم‌های کمک راننده ازجمله کروز کنترل هوشمند، کمک به پیشگیری از تصادف با پایش نقاط کور، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نوربالای خودکار، هشدار خروج از لاین، کمک به حفظ خودرو در لاین بزرگراه و از این قبیل است.

2022-Kia-Sorento-Plug-In-Hybrid-1.jpg

خریدارانی که به دنبال تجمل بیشتری هستند می‌توانند نسخه SX پرستیژ را انتخاب کنند که قیمت آن ۴۷,۸۹۰ دلار پیش از اعتبار مالیاتی فدرال است. نمایشگر این نسخه ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی آن Bose با هشت بلندگو است و یک آینه دید عقب تارشونده خودکار و صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار تهویه دار در جلو و گرم شونده در عقب به این نسخه افزوده شده‌اند.

2022-Kia-Sorento-Plug-In-Hybrid-4.jpg

صرف‌نظر از نوع تریم انتخابی، یک پیشرانه پلاگین هیبریدی شامل یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژر، یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و یک پکیج باتری لیتیوم یونی ۱۴ کیلووات ساعتی همراه با یک موتور الکتریکی، مجموعه پیشرانه را تشکیل می‌دهند. این مجموعه، قدرت خروجی ترکیبی ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری را فراهم می‌سازد. این مدل همچنین به‌صورت استاندارد، چهار چرخ محرکه بوده و برد تمام الکتریکی آن نیز ۵۱ کیلومتر است.

2022-Kia-Sorento-Plug-In-Hybrid-8.jpg

منبع پدال


نظرات