1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هیئت نظارت مجمع با واردات خودرو به روش مجلس مخالفت کرد

هیئت نظارت مجمع با واردات خودرو به روش مجلس مخالفت کرد

3 مهر 1400
  • 2

داستان واردات خودرو به کشور وارد فاز تایید و تکذیب شد و سرنوشت آن به اما و اگر کشید.

غلامرضا مصباحی مقدم اظهار کرد: رسانه ای پیشتر با من مصاحبه ای کرده بود و در مورد مصوبه مجلس برای واردات خودروهای خارجی و نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام پرسیده بود. چون من متاسفانه در جلسه پیشین هیئت نظارت شرکت نکرده بودم، از این موضوع که در آن جلسه این موضوع مجدد بحث شده و مخالفت با این مصوبه رای آورده غافل بودم.

وی ادامه داد: الان این موضوع را در گفت و گو با شما اصلاح می کنم. موضوع واردات خودرو به شکلی که در مجلس مطرح شده در هیئت عالی نظارت رای نیاورده و با آن مخالفت شده است.



نظرات

  • یک ایرانی یک ایرانی (3 مهر 1400 ساعت 10:02)

    روشی که اکنون در حال آنجام آن هستید غیر انسانی است. افزایش بی مهار قیمت خودرو و قطعات و... در زندگیی که هر روز برای ما سخت تر می شود. شما که مسئول هستید ما مردم را عوام می نامید و هر چه تحمیل کنید مجبوریم بپذیریم ما بین تحریم شیاطین و تحمیل بی تدبیری گرفتار شده ایم. وقتی بهترین خودرو ها را می توان با قیمت کم وارد کرد خوب این لکنته ها را تعطیل کنید خودتان آنها را وارد کنید بعد به این قیمت که عشق تان می کشد به ما بفروشید باز بهتر است هم چهره مملکت زیباتر می شود هم تلفات و ... شما را به حضرت عباس مقداری فکر کنید. در قرن 21 تولید آشغال های پژو و پراید تا کی چرا اصرار دارید اشغال بسازید و ما را در تنگنای خرید آن قرار می دهید.
    خداوند بزرگ به راه راست هدایتتان کند.
    ما عوام الناس مثل شما خواص همه چیز می فهمیم اما شما سوارید و ما پیاده .
    ای زبر دست زیر دست آزار
    گرم تا کی بماند این بازار...

  • منبی منبی (3 مهر 1400 ساعت 09:08)

    این اقا وامثال اینها که درکشورزیادند همه کارمیکنند تامردم دررنج وعذاب باشند ازبدبختی وسختی مردم لذت بی نهایت میبرند اینکه قیمت ماشین ۱۰برابرقیمت واقعی ان شده ومردم مستضعف دیگه خواب حتی بدترین ماشینها روهم نمیبینن چون اگربتونن فقط شکم خودراسیرکنند هنرکرده اندبرای این اقایان مهم نیست