1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی تیگو8 پرو، مجهز به سیستم رانندگی خودران L2.5 + عکس

معرفی تیگو8 پرو، مجهز به سیستم رانندگی خودران L2.5 + عکس

7 مهر 1400
  • 1

تیگو8 پرو، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ از نظر فناوری و رانندگی هوشمند ، TIGGO8 PRO مجهز به آخرین سیستم L2.5 سیستم راهنمای رانندگی خودکار است که واقعاً ایمنی کاربران را در توسعه و طراحی محصول مورد توجه قرار می دهد.
 
در حال حاضر ، خودروهای هوشمند به مرکز توسعه صنعت خودروسازی جهانی تبدیل شده اند و به راهی اجتناب ناپذیر برای غول های سنتی خودرو ، خودروسازان جدید و غول های فناوری تبدیل شده اند. اکثر مارک های خودرو به فناوری رانندگی خودکار سطح L2-L3 مجهز شده اند. عملکردهای کمک رانندگی مانند ACC ، کنترل زبان و هشدار تصادف نیز "استاندارد" شده اند. امروز ، من یک مدل مجهز به سیستم L2.5 Automatic Driving Assistance System را معرفی می کنم. مدل جدید رده بالا-TIGGO8 PRO.

4.jpg
  
تیگو8 پرو دارای بسیاری از توابع فن آوری کمک رانندگی است ، نه تنها مجهز به ACC پرسرعت (سیستم کروز تطبیقی) ، ICA (سیستم یکپارچه کروز کمک) ، TJA (سیستم کمک ترافیک ترافیکی) ، بلکه دارای DOW (درب بازکن منطقه کور هشدار تصادف) ، RCTA (هشدار ترافیک عقب) ، LDW (هشدار خروج از خط) ، ده ها سیستم پیشرو در صنعت کمک هوشمند رانندگی ، مانند AEB (ترمز اضطراری خودکار) با حفاظت از عابران پیاده و دوچرخه ، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد. ضمانت ایمنی برای یک مدل رده بالا.

2.jpg
 
پیکربندی تکنولوژیکی TIGGO8 PRO تنها این موارد را ندارد ، "کابین خلبان تکنولوژیکی" یکی از نقاط اصلی فروش آن فراتر از رقبای اصلی است. صفحه نمایش دوگانه فوق العاده بزرگ 24.6 اینچی و سیستم تهویه مطبوع LCD 8 اینچی + صفحه نمایش لمسی صندلی ، یک فناوری تعاملی سه صفحه ای ایجاد می کند و یک کابین خلبان فضایی تکنولوژیکی فراگیر را برای کاربران ایجاد می کند. علاوه بر این ، TIGGO8 PRO همچنین به یک "فناوری سیاه" انسانی تر مجهز شده است: شارژ بی سیم تلفن های همراه برای از بین بردن "اضطراب باتری" ، "درب عقب القایی الکتریکی" که هر دو دست را آزاد می کند ، و شما فقط باید بگویید "ببر کوچک ، سلام "، این می تواند عملکرد کنترل زبان را بیدار کند و به طور مداوم تجربه کاربر را با فناوری هوشمند بهبود بخشد و به کاربران اجازه می دهد تا بر لذت رانندگی تمرکز کنند.

1.jpg
 
تیگو8 پرو یک شاسی بلند متوسط با اندازه بدنه 4722x1860x1745mm ، فاصله بین دو محور 2710mm و زبان طراحی خانواده جدید LIFE IN MOTION 3.0 ، مجهز به ترکیب "قدرت پلاتین" 1.6TGDI + 7DCT است که عملکرد شتاب فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. مصرف سوخت فوق العاده پایین باعث می شود TIGGO8 PRO تنها در 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسد و مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر به 6.8 لیتر برسد.
 
خلاصه: TIGGO8 PRO یک مدل SUV پیشرفته است که قدرت ، فناوری ، ایمنی و تجربه کاربر را ترکیب می کند. در بازار کنونی ایران ، خواه از سیستم های کمک رانندگی ADAS استفاده شود یا از تجربه کاربر ، TIGGO8 PRO می تواند جایگزینی برای مارک های خودروهای ژاپنی و کره ای باشد در صورت عدم واردات مجدد این خودروها به ایران.



نظرات

  • اراد اراد (17 شهریور 1402 ساعت 22:16)

    این ماشین خیلی خوب اگر شما هم پولدارین بخرید