1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی رنو کوچک مشکی و خاص؛ توئینگو اوربان نایت ادیشن + عکس

معرفی رنو کوچک مشکی و خاص؛ توئینگو اوربان نایت ادیشن + عکس

16 مهر 1400
  • 0

رنو اوایل سال جاری اعلام کرد خبری از نسل بعدی توئینگو نخواهد بود. فرانسوی‌ها اشاره‌ای به زمان خاتمه تولید این خودروی کوچک نکرده‌اند اما انتظار نمی‌رود که این کار خیلی طول بکشد. البته پیش از خداحافظی توئینگو با بازار حداقل یک نسخه سفارشی از آن با نام اوربان نایت تولید خواهد شد. این خودرو به‌صورت تمام الکتریکی یا درون‌سوز عرضه شده اما فقط فرانسوی‌ها می‌توانند آن را سفارش دهند.

renault-twingo-urban-night.jpg

تنها تغییرات این خودرو به بخش ظاهری آن مربوط می‌شود و خبری از بهبود قوای محرکه نیست. رنو این خودرو را با چهار رنگ بدنه سفید کریستالی و کوارتز، خاکستری و مشکی عرضه می‌کند. رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی براق به‌صورت استاندارد در توئینگو اوربان نایت ادیشن بکار رفته و جلوپنجره نیز تغییر کرده است. در پوشش آینه‌بغل‌ها نیز عبارت اوربان نایت ایکس نقش بسته است. نوشته‌های اوربان نایت با رنگ‌های روشن و مشکی قابل سفارش بوده و درب‌های عقب و سقف نیز دارای تزئینات جدیدی هستند.

renault-twingo-urban-night-7.jpg

داخل کابین نیز داستان مشابهی برقرار بوده و رنو نوشته‌های اوربان نایت ایکس را روی داشبورد نصب کرده است. این خودرو همچنین دارای رکاب‌های داخلی منحصربه‌فرد و تریم داشبورد مشکی براق می‌باشد. صندلی‌ها هم از پوشش مشکی با عناصر سفید سود برده‌اند. توئینگو اوربان نایت ادیشن دارای تجهیزاتی همچون ناوبری، دوربین دنده‌عقب و شارژ بی‌سیم است.

renault-twingo-urban-night-8.jpg

رنو اشاره‌ای به زمان فروش این خودرو نکرده اما می‌توان آن را از همین امروز سفارش داد. قیمت این خودرو از ۱۷۳۰۰ یورو برای نسخه بنزینی شروع شده و به ۲۶۶۵۰ یورو برای مدل تمام الکتریکی می‌رسد. انتظار می‌رود این خودرو آخرین نسخه سفارشی توئینگو باشد زیرا رنو آماده جایگزینی آن با رنو ۵ الکتریکی می‌شود.

renault-twingo-urban-night-2.jpg

 

منبع پدال


نظرات