1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تعهدات معوق کارمانیا با 3 محصول جدید انجام می شود

تعهدات معوق کارمانیا با 3 محصول جدید انجام می شود

28 مهر 1400
  • 16

شرکت کارمانیا که در سال های اخیر همواره با مشکل تعهدات معوق دست به گریبان بوده است در حرکتی جدید در صدد رفع تعهدات خود با محصولات یک شرکت خودروسازی کرمانی برآمده است.   

مشکلات و مسایل ممنوعیت واردات خودرو و تحریم صنعت خودروسازی کشور تمامی ندارد و این وسط بیشترین کسانی که آسیب و لطمه جدی بهشون وارد شد مشتریانی بودند که به امید خرید خودرویی جدید درشرکت های وارد و یا مونتاژ کننده ثبت نام و پول پرداخت کردند.

شرکت کارمانیا که به دلیل ترک ایران توسط " بی وای دی " نتوانست تعهدات خود در پیش فروش "بی وای دی اس7" را تامین کند، در ماه های اخیر تلاش زیادی کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این خودروساز خصوصی در ماه های گذشته تلاش کرد تا با خودروی SWM تعهدات معوق خود را رفع کند.

حالا کارمانیا در اقدامی جدید با یک خودروساز کرمانی قراردادی منعقد کرده است تا با خرید 500 دستگاه خودرو، بتواند بخشی از تعهد خود به خریداران را رفع کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده دو محصول شاسی بلند و یک پیکاپ شرکت خودروساز کرمانی، خودروهایی است که در این قرارداد نام آنها درج شده است.

هر چند مشتریانی وجود دارند که از کارمانیا شاکی هستند اما کارمانیا یکی از شرکت هایی است که تلاش می کند تا از طرق مختلف رضایت شکات را جلب کند.

خرید SWM از بازار آزاد و تحویل به خریداران را باید بخشی از این تلاش ها بدانیم هر چند که این خودرو از نظر کیفی به هیچ وجه قابل مقایسه با بی وای دی نبوده است.

قرارداد اخیر کارمانیا با خودروساز کرمانی و تحویل محصولات این شرکت به مشتریان نسبت به پیشنهاد SWM، قطعا طرفداران بیشتری خواهد داشت چرا که به هر حال محصولات خودروساز کرمانی در بازار ایران جواب خود را پس داده و از شبکه خدمات پس از فروش مناسب تری نیز نسبت به سیف خودرو برخوردار است.

به هر حال آنچه قابل کتمان نیست این است که مشتریان کارمانیا باید از این پیشنهاد راضی باشند اما از نگاه کارشناسی و فنی این پیشنهاد جدید اگر اجرا شود قطعا مناسب تر از پیشنهاد قبلی خواهد بود.

یادآور می شود، قرارداد کارمانیا با خودروساز کرمانی فقط 500 دستگاه خودرو را شامل می شود.



نظرات

  • مرادسلمانی مرادسلمانی (18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:04)

    باسلام خرداد۹۷مبلغ شصت میلیون به حساب کارمانیاواریزکردم باقیمت قطعی وتحویل خودرومهر۹۷بودازآن هربارزنگ می زدیم اعلام می کردنداین هفته تحویل میدم هفته ی بعدالان چهارسال گذشته ومرداد۱۴۰۰ کارمانیافراخوان دادکه کسانیکه خودروی بی وای دی ثبت نام کردندبیاییدتعیین وتکلیف کنیدیک عده تبدیل به تانک کردند یی سری تبدیل به جک کردندیی عده هم پولشان رابه هزاربدبختی بایدپس بگیرند.وآنهایی تعیین تکلیف نکردندبهشان قول اس۶ دادندبعدشرکت می گویداس ۶نداریم اکرنداریداین خودروهاازکجادرمیان اس ۶ مدل ۹۸باتحویل آبان ۱۴۰۰ ازمواردزیادهست فقط کافی تودیواروشیپورسرچ کنیدتابدانیدشرکت داره دروغ می کویداکرکارمانیابامشتریانش صادق بودهمان سال ۹۷و۹۷فراخوان میدادماازتحویل خودروعاجزهستیم بیایدمبلغ واریزی روتحویل بکیریدوآن زمان اس ۶ بود۱۸۰ میلیون ولی الان چی شرکت اعلام کرده پانصدخودروی جک خریداری شده به مشتریانش تحویل بده یعنی ازشهریور۱۴۰۰تاامروز۱۸اردبهشت ۱۴۰۱تمام نشداین ۵۰۰ خودرواکرشرکت راست میکی آنهایی که جک گرفتندچراعکسشان راتوسایت کارمانیانمی گذارند.این شرکت داره زمان میخری هربارزنگ میزنم شرکت خودروی تانک کی تحویل میدیدعنوان می کننددولت اجازه نمیده یادولت ده تاازآپشن خودروایرادگرفته چطورمیشودبعدتحریم این همه خودروواردشدبدیاخوب قیمت بالا یاپایین دولت بااینها کاری نداره پس معلومی شمامشکل داریدفقط دنبال بدنام کردن دیگران هستیدچه لزومی داره وقتی به این شرکت مراجعه می کنی کارمندانش بهم اشاره وچشمک می زنندباکمال پررویی پرسنلش می گویندبرویدهرجادوست شکایت کنید.بعدکارمندنش توسایت کارمانیابرای بنده مینویس خودروی صفرموجودهست برای مشتریان می باشد۴ هزارتاهست کل تعهدات معوق شرکت ۲۰۰۰تااست دروغ کفتن شاخ ودم داره .چندماپیش رفته شرکت یی آقاوخانمی تواطلاعات شرکت نشسته بودندوباایشان صحبت کردم شمابرای چه اینجاهستیدگفتندمنتظریم برویم پیش مهندس برازوان که بهشان قول داده بوداس۶ بهشان تحویل بدن وآمده بودندخودروروتحویل بگیرندمن خودم شخصآرفتم پیش مهندس برازوان وبهم قول اس ۶دادکه تحویل بده ولی بعدزیرش زدچون یی آقای ازاین شرکت شکایت کرده وتوقیف اموال داشت ودوخودروی اس۶ یکی صفرکیلومترودیگرخودررکارکرده بودتوقیف اموال میشودبعدتودادگاه شهرقدس به مزایده گذاشته میشوددرتاریخ ۵اردبهشت۱۴۰۱حداقل بامشتریانت روراست باش آقامهندس هربارمیروم شرکت منشی می گویدجلسه است کدام جلسه که هیچ خروجی نداره باآبرویی مردم بازی نکن برای خودت نردبان درست نکن قراربودتانک ۶ماهه تحویل بدهیدقراردادمن پایان اسفند۱۴۰۰ هست کی تحویل میدهیدیکباربیابامردم روراست باش خدای بالا سرهست چون تقاض این دنیاروبایدتوهمین دنیاپس بدهی شایدبه من دروغ یازوربگویی یادت باشی خدای هست دیروزودداره ولی سوخت وسوزنداره ضمنآهرچه مدرک دارم توسایت کارمانیاسواران یاگروه که شکایت کردندمی گذارم تاباآبروی من ودیگران بازی نکنی

  • آرش آرش (30 مهر 1400 ساعت 13:54)

    میشه بگید چه تلاشی انجام داده برای رضایت ما مشتریان؟بجز دروغ و حرفهای الکی و وعده های توخالی،هیچ خودرویی به هیچکس ندادن حتیswm,و نه پول مردم رو میدن،اینهم فقط برای وقت کشی مجدد خبر کذب به رسانه ها پخش میکنند.

  • موسی موسی (30 مهر 1400 ساعت 12:34)

    5سال وعده ی دروغ دادید خون مردم مکیدید دگه خجالت بکشید انصراف دادم قرارشد60روزه پول برگردونید الان80روز گذشته خبری نیست وعده ماشینswmدادی به تعدادی بیچاره ها که به مشکل خورده وسیف خوردو اعلام کرده توقف تولید داره خدا لعنتتون کنه

  • مراد مراد (30 مهر 1400 ساعت 12:30)

    دروغه

  • رضا رضا (29 مهر 1400 ساعت 22:20)

    خدا کنه از این ماشینا به اون دسته از حواله دارها که هنوز شکایت نکرده اند هم بدهند چون من شنیده ام هر کس تا حالا شکایت کرده و حکم توقیف گرفته تونسته به نتیجه برسه و ماشین بگیره

  • علی کشاورزی علی کشاورزی (29 مهر 1400 ساعت 17:35)

    همواره از رسانه‌ها انتظار می رود بر اساس واقعیت سخن برآنند نه اینکه با اخذ وجهی تحت رپرتاژ آگهی، سخنگوی ظالمان و غارتگران باشند
    شرکت کارمانیا 4 سال است که با وعده‌های تو خالی ما را دست به سر کرده و اکنون که قیمت خودروهاي خارجی نسبت به 4 سال قبل 12 برابر شده، اعلام کرده که قصد دارد یا 3 تا 4 برابر پیش پرداخت ما را به ما عودت دهد یا خودروهای بی کیفیت را با قیمت غیر منطقی به ما قالب کند،
    شما بر چه اساسی برای ما تعیین تکلیف می کنید که ما باید از این پیشنهاد کارمانیا راضی باشیم؟

  • مالباخته شرکت کارمانیا مالباخته شرکت کارمانیا (29 مهر 1400 ساعت 08:55)

    سلام
    لطفاً قبل از درج هر خبر در مورد کارمانیا ابتدا سوابق این شرکت را بررسی کنید و سپس اقدام به انتشار هرگونه خبر در مورد اقدامات این شرکت بد عهد و فاقد شعور مشتری مداری و تهی از انسانیت انجام دهید.
    اینجانب مشتری خودرو byds6 قیمت قطعی هستم. الان دقیقا بیشتر از ۳سال از تحویل خودرو اینجانب می گذرد و هنوز حتی این شرکت یک تماس ساده هم در خصوص وضعیت و تعیین تکلیف این خودرو با مشتریان s6 قیمت قطعی انجام نداده دیگر چه انتظاری دارید که وضعیت خودروهای s7 مشارکت در تولید را مشخص کند.
    تمام این اخبار به نظر مشتریان فهیم شرکت کارمانیای دروغگو، وعده توخالی و فرار رو به جلو است.
    طی ۳ سال گذشته به ما ثابت شده در این شرکت اراده‌ای برای رفع مشکل مشتریان فهیم وجود ندارد چرا که شعور ، شرف و انسانیت کالای نایابی در این شرکت است.
    طی این ۳ سال گذشته آنچه برایش مهم بوده سود و بقای خودش به هر قیمتی از راه انتشار همین اخبار دروغ و بی نتیجه و سراسر فریب برای مشتریان که طی ۳سال گذشته به دفعات متأسفانه توسط شما و یا دیگر رسانه های مجازی صنعت خودرو تکرار مکررات شده است.
    برای ما مشتریان طی این ۳ سال گذشته ثابت شده شرکت کارمانیا فاقد اصول اولیه مشتری مداری است و دارای منشور اخلاقی فریب و نیرنگ و تهی از انسانیت است.
    و در پایان « آزموده را آزمودن خطاست»
    اما حداقل وظیفه شما به عنوان رسانه و احترام به حقوق مشتریان فهیم این است که اخبار کذب این شرکت را منتشر نکنید و یاریگر دروغگویان بد عهد نباشید.

  • حسین حسین (29 مهر 1400 ساعت 02:30)

    هربار یه بازی جدید اونقدر دروغ،گفتند که دیگه خسته شده ام خیر سرمون میخواستم خانواده ام در رفاه و آسایش باشه زمینم روفروختم الان همون زمین بالای یک و هفتصد پولشه نماینده‌ی شرکتدعوت می‌کنه ومیگه میدونم ازهمه بیشترضررکردی دویست و هفتادشرکت میده دلارباقیمت روز اخه چرا اینقدر ازارمیدیدمن ازمسولین کشور تقاضای رسیدگی دارم

  • عباس عباس (29 مهر 1400 ساعت 00:10)

    این شرکت به بهونه تحریم پول مردم را گرفته و باش سکه دلار و ملک خریده ولی پیگیر هستم تا ثابت کنم یک بار جستی ملخی مواظب باش تا دیگه یابو آب ندی

  • سعید سعید (28 مهر 1400 ساعت 23:42)

    از این شرکت کارمانیا هر چی بگی بر میاد.
    مثل عملکردش در SWM برای معامله جدیدش هم میره 500 تا ماشین رو با کلی تخفیف می‌خره و بعد دولا پهنا حساب مشتریهاش میکنه. جالبه قیمت SWM که حساب مشتریانش می‌کرد از قیمت دیوار و... سایتهای خرید و فروش خودرو به مراتب بیشتر بود. از طرفی آورده پول مشتریان رو هم که نمیخوام بگم به چه صورتی محاسبه می‌کرد..

  • علی علی (28 مهر 1400 ساعت 20:54)

    آقا مگه قرار نبود بی وای دی تانگ تحویل بدن!؟؟

  • محمود محمود (28 مهر 1400 ساعت 17:44)

    سلام‌
    پس بقیه مشتریا چی میشن‌؟ این ۵۰۰ دستگاه‌ هم‌‌واسه کسایی تحویل میدن‌ که‌حکم‌جلبشون‌رو دارن .

  • علی علی (28 مهر 1400 ساعت 17:26)

    ۴ سال است با این وعده وعیدها سرکاریم و از شما که زحمت رسانه را می‌کشید خواهش دارم مستند خبر را درج بفرمایید ما و خانواده هایمان خسته شدیم از این همه دروغ و وعده های کذب

  • مالباخته مالباخته (28 مهر 1400 ساعت 16:00)

    کاش تحریریه جزو مالباختگان بود تا متوجه ضرر و زیان و به خاک سیاه نشستن ما رو هم در نظر میگرفت جای دفاع نا حق

  • هوشنگ هوشنگ (28 مهر 1400 ساعت 15:20)

    این کارمانیا چقدر مظلوم واقع شده ، البته معلوم نیست توی این چند ساله که بقیه توانستند خودرو وارد کنند کارمانیا با پول من و امثال من چه کار کرده و چقدر به نظر نویسنده ای که مالباخته نیست تلاش کرده و ظاهرا ما که به کارمانیا اعتماد کردیم ظلمی هم کرده و باید از ایشان معذرت هم بخواهیم و .....

  • مهدی مهدی (28 مهر 1400 ساعت 15:16)

    وقتی کارمانیا میاد محصول خودش را 8 برابر قیمت گذاری می کنه و پول مشتریان را 4 برابر به نظرتون اتفاقی می افته