1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی رولزرویس کولینان زرهی با قیمت حدود ۱ میلیون دلار!

معرفی رولزرویس کولینان زرهی با قیمت حدود ۱ میلیون دلار!

5 آبان 1400
  • 0

نیازی به گفتن نیست که رولزرویس کولینان قیمت بالایی دارد. این خودرو حدود نیم میلیون دلار می‌ارزد که با توجه به استانداردهای رولزرویس مشکل چندانی برای خریداران نخواهد داشت؛ اما اگر به دنبال نسخه‌ای گران‌تر از کولینان هستید می‌توانید سری به شرکت کلاسن بزنید که تقریباً ۱ میلیون دلار برای این خودرو درخواست می‌کند.

klassen-rolls-royce-cullinan-4-767x431.webp

معمولا انتظار می رود از خودروی های رولزرویس که نمادی از لوکس بودن ، زیبایی و قدرت باشد با توجه به همه جزئیات. معمولا هم همین است و توقع مشتریان خود را برآورده می کند و آنها را تابحال مایوس نکرده است.

البته که با پرداخت این مبلغ چیزهای زیادی را دریافت می‌کنید. کلاسن لیست وسیعی از ویژگی‌های ایمنی را برای حفاظت ۳۶۰ درجه از این شاسی‌بلند گران‌قیمت ارائه کرده است.

klassen-rolls-royce-cullinan-6-767x431.webp

کلاسن برای ایجاد حداکثر امنیت سطح حفاظت CEN 1063 BR6 را برای کولینان تدارک دیده است. این خودرو دارای سیستم اورلپ منحصربه‌فرد در تمامی درب‌ها بوده و کف خودرو نیز زرهی بوده و در برابر انفجار دو نارنجک دستی DM51 مقاوم است.

کلاسن از شیشه ضدگلوله چندلایه نیز استفاده کرده و محافظ بالستیک خودرو نیز شامل حفاظت از باتری و ماژول کنترل الکترونیک، لولاهای درب تقویت شده، ارتقای سیستم تعلیق و لاستیک‌های ران فلت می‌باشد.

klassen-rolls-royce-cullinan-3-767x431.webp

کلاسن در کابین نیز از متریال سطح بالا استفاده کرده است. این کمپانی آلمانی بخش داخلی کولینان را بر اساس ذائقه مشتریان می‌سازد اما حداکثر تلاش را برای حفظ وضعیت استوک بدنه به کار می‌بندد.

حالا به بحث قیمت می‌رسیم که این شرکت کولینان زرهی را با قیمت ۸۳۳ هزار یورو یا حدود ۹۶۲ هزار دلار عرضه می‌کند. کلاسن برای تولید کولینان زرهی سه ماه را صرف خواهد کرد.

klassen-rolls-royce-cullinan-5-767x431.webp

منبع پدال


نظرات