1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود شاسی بلند تیگو 7 جدید به بازار خودرو ایران به زودی + عکس

ورود شاسی بلند تیگو 7 جدید به بازار خودرو ایران به زودی + عکس

ورود تیگو 7 جدید به بازار خودرو ایران به زودی + عکس
16 آبان 1400
  • 3

گروه خودروسازی مدیران خودرو نماینده رسمی شرکت چری چین در ایران، در سال 1400 با معرفی خودروهای جدید و نسخه به روز شده قبلی قدم بزرگی را در جهت کسب سهم بیشتری از بازار خودروی کشور برداشته است.

جدیدترین محوب این شرکت تیگو7 پرو بروز شده می باشد که قرار است به زودی در خط تولید این شرکت به مرحله تولید برسد و در آینده ای نزدیک به بازار هم عرضه شود. 

پیش از این مدیران خودرو تیگو 8 پرو و ایکس 22 فیس لیفت را معرفی کرده بود که می توانید با کلیک روی آنها گزارش تست و بررسی این شاسی بلندهای جدید این شرکت را مطالعه نمایید. ولی اکنون نوبت به تیگو 7 پرو رسیده است. کراس اوور جدیدی که متقاضیان و طرفداران خرید این خودرو به زودی، موفق به دیدار آن در ایران خواهند شد.

جلو پنجره تیگو 7 پرو بر اساس طرح ماتریسی سه بعدی طراحی شده که با ایجاد بازی نور و سایه، یک اثر هنری پرسپکتیو به وجود آورده است. چراغ های جلو تیگو 7 پرو هم که از نوع LED ماتریسی هستند، در بالاترین ارتفاع ممکن و در نزدیکی محل اتصال جلو پنجره و کاپوت قرار گرفته اند.

b_900_6002.jpg
به لطف این چراغ های، تیگو 7 پرو چهره ای فریبنده و با شخصیت به خود گرفته است. خطوط برجسته روی بدنه تیگو 7 پرو از ترکیب سه خط غلیظ تشکیل یافته اند.

حالت شیب دار سقف خودرو که از جلو به سمت ستون C امتداد پیدا کرده است، در کنار اسپویلر اضافه شده به بالای شیشه عقب، چهره کلی این کراس اوور جذاب را آیرودینامیک تر نشان می دهد.

b_900_6003.jpg
ویژگی ظاهری بارز تیگو 7 پرو، چراغ LED پیوسته در عقب است که با توجه به فرم هندسی خاص، عرض خودرو را بیشتر جلوه می دهد و حس پایداری به بیننده القا می کند.

هنوز مدیران خودرو در مورد نوع موتور بکار رفته در این خودرو برای بازار ایران اطلاعاتی را ارائه نداده ولی این خودرو در بازارهای جهانی با موتور 1.5 لیتری با 147 اسب بخار  قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور ارائه می شود.

b_900_600.jpg
پروژه طراحی تیگو 7 پرو توسط یک تیم بین المللی اجرا شده است.

سرپرست این تیم که " استیو یام " نام دارد، وظیفه اصلی طراحی ظاهر خودرو را بر عهده داشته است.

در انتها باید عنوان کرد که چری تیگو 7 فعلی متاسفانه از نظر کیفیت تولید در جایگاه مناسبی قرار ندارد و با کسب تنها 3 ستاره کیفی در رده گرانترین خودروهای تولید داخل جایگاه پایینی را به خود اختصاص داده است. امید است که ورژن فیس لیفت این خودرو علاوه بر افزوده شدن آپشن ها و امکانات بیشتر در کیفیت تولید هم ارتقا داشته باشد.



نظرات

  • امیرحسین امیرحسین (16 آبان 1400 ساعت 18:33)

    گرون فروشی برای مدیران خودرو شده یک آپشن ، هیچ مسئولی و ارگانی هم به این معضل رسیدگی نمیکند.

  • mohsen7360 mohsen7360 (16 آبان 1400 ساعت 11:25)

    متاسفانه قیمت ماشینهای مدیران خودروخیلی بالاست واصلا به صرفه نیست

    علی علی (16 آبان 1400 ساعت 14:23)

    دقیقا و با این قیمت‌ها مسلما تیگو ۷ پرو قیمتی حدود یک میلیارد و دویست خواهد داشت که اصلا به صرفه و حتی در مقابل محصولات بهمن رقابتی هم نیست.
    بماند که با همین پول در بازار آزاد خودروهای اصیل اروپایی و کره‌ای و حتی ژاپنی تمییز میشه پیدا کرد.