1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیونینگ بی ام و سری ۲ کوپه جدید به خودرویی باشکوه + عکس

تیونینگ بی ام و سری ۲ کوپه جدید به خودرویی باشکوه + عکس

ارتقا بی ام و سری ۲ کوپه جدید به خودرویی باشکوه + عکس
18 آبان 1400
  • 0

کمپانی آلمانی ب ام و نسخه جدید خودروی کوچک و جذاب سری 2 کوپه را برای سال 2022 معرفی کرد. 

برای عاشقان خودروهای اسپرت و سریع این شرکت نسخه ام پاور این خودرو را در نظر گرفته است که هم از لحاظ چهره خارجی عضلانی تر شده است و هم از نظر قوای محرکه ارتقا یافته و بسیار پرقدرت تر ظاهر می شود. ولی هنوز هستند کسانی که به نسخه ام پاور هم قانع نیستند و به دنبال سری 2 قوی تری می گردند. در این بین کمپانی های تیونینگ کننده به کمک این افراد می آیند و نهایت قدرت و سرعت را در اختیارشان می گذارند.

بی ام و سری ۲ کوپه ۲۰۲۲ به ویژه در تریم M240i اگرچه از جلوپنجره ای با ابعاد نرمال استفاده می‌کند اما طراحی بحث‌برانگیزی دارد. شاید با طراحی این خودرو مشکل داشته باشید اما طراحان BMW به هر صورت که شده سعی در توجیه این طراحی و توضیح فلسفه آن خواهند داشت.

اما خب جدای از طراحی نمی‌توان جذاب بودن داغ‌ترین نسخه سری ۲ جدید تا زمان عرضه M2 را انکار کرد. ولی اگر قدرت ۳۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری این خودرو کافی نباشد منهارت با پروژه خود شما را راضی خواهد کرد. با منهارت MH2 450 آشنا شوید…

manhart-mh2-450-2022-bmw-2-series-coupe-767x431.webp
با استفاده از تیونینگ پاورباکس MHtronic و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ منهارت به قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متر دست یافته است. به این ترتیب MH2 450 از نظر قدرت وارد محدوده M4 شده چراکه M4 استاندارد خروجی ۴۷۳ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری دارد.

از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به کیت کاهش ارتفاع، خروجی‌های اگزوز جدید بدون وجود مبدل کاتالیتیک و… اشاره کرد.

همان‌گونه که انتظار می‌رود منهارت تنها به ارتقای فنی سری ۲ کوپه جدید اکتفا نکرده و از رینگ‌های ۲۰ اینچی، نوارهای تزئینی و… استفاده کرده است. به این موارد باید کیت فیبر کربنی جدید نیز اشاره کرد که ظاهر محصول تازه‌نفس BMW را ارتقا داده است.

منهارت اشاره‌ای به قیمت MH2 450 نکرده اما با در نظر گرفتن حجم تغییرات رخ داده انتظار بهای نازلی را نداریم.

منبع پدال


نظرات