1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. انتشار شرایط جدیدترین طرح پیش فروش محصولات سایپا - آذر 1400 + جدول

انتشار شرایط جدیدترین طرح پیش فروش محصولات سایپا - آذر 1400 + جدول

30 آبان 1400
  • 1

سایپا تا قبل از اعلام قیمت جدید محصولات خود طرح فروش فوق‌العاده‌ای نخواهد داشت و انتظار می رود که در آذر ماه امسال، ستاد تنظیم بازار که اخیراً مسئول قیمت گذاری در صنعت خودرو شده است، تشکیل جلسه داده و نسبت به بررسی و تصمیم گیری در خصوص میزان افزایش و قیمت جدید محصولات خودروسازان داخلی در کارخانه اقدام خواهد کرد.

شرکت سایپا در جدیدترین طرح فروش خود، شرایط پیش فروش برخی از محصولات خود را منتشر کرد.

به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا می‌رساند، شرايط پيش فروش با زمان تحويل حداكثر یک‌ساله محصولات گروه خودروسازي سايپا به شرح جدول ذيل اعلام می‌گردد:

متقاضيان محترم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/09/01 (به مدت 2 روز) به صورت 24 ساعته می‌توانند با ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا مراجعه نمایند.

در این طرح خودروهای شاهین ، کوییک اس، کوییک آر دو رنگ، کوییک دنده ای، ساینا اس، سایپا وانت 151 و کوییک پلاس اتوماتیک حضور دارند.

قیمت قطعی این محصولات در این طرح مشخص نیست و در زمان تحویل خودرو با توجه به قیمت روز خودرو در کارخانه محاسبه و اعمال می شود.

زمان تحویل در نظر گرفته شده در این طرح برای خرداد تا شهریور سال 1401 با توجه به مدل خودروی ثبت نام شده، می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت مراجعه و یا بر روی این لینک کلیک نمایید «www.saipa.iranecar.com»

تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال می باشد. برای آگاهی از جزئیات تکمیلی بیشتر و مشاهده بخشنامه این طرح فروش می توانید بر روی این لینک «بخشنامه پیش فروش محصولات سایپا ویژه آذر ماه 1400» کلید نمایید.

apw8zwfyfskm.jpg

 

منبع سایپا


نظرات

  • محمد علی بزگوشی محمد علی بزگوشی (1 آذر 1400 ساعت 19:40)

    دنا