1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز فروش پیکاپ مکث کلوت در هفته آینده + قیمت

آغاز فروش پیکاپ مکث کلوت در هفته آینده + قیمت

آغاز فروش پیکاپ جدید ماموت در هفته آینده + قیمت
4 آذر 1400
  • 0

مکث کلوت جدیدترین محصول زیرشاخه آسیایی ماموت خودرو که اوایل آبان ماه گذشته رسما معرفی شده بود، طی روزهای آینده وارد بازار خواهد شد.

بر اساس اخبار موثقی که به دست خبرنگار car.ir رسیده است، مکث موتور خود را برای آغاز اولین دور فروش پیکاپ مکس کلوت طی روزهای آینده آماده کرده است، بر اساس این اخبار پیکاپ مکث کلوت اوایل هفته آینده با قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان و به صورت تحویل فوری عرضه خواهد شد.

WhatsApp Image 2021-11-25 at 3.13.37 PM.jpeg

مکث کلوت نخستین پیکاپ گروه ماموت است که از پیشرانه 2400 سی‌سی مجهز به توربوشارژ ساخت میتسوبیشی به همراه یک گیربکس دنده ای و دیفرانسییل 3 حالته بهره می‌برد، کلوت با توجه به شاسی مستقل و دنده کمکی و قفل دیفرانسیل عقب، یکی از انتخاب های مناسب دوستداران طبیعت گردی و آفرود محسوب می شود.

 

Jbx4mTvSX3Fm6HSIKtTQZ0E7uDoyrGlC5CTJlANJ.webp

از مهمترین امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، صندلی های چرمی، سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل، آیینه های جانبی برقی با گرمکن، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل باد تایرها، سیستم کنترل کشش و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد. ویژگی جالب توجه دیگر وانت کلوت نیز، توانایی حمل بار تا 1 تن است که برای یک خودروی پیکاپ در این کلاس، نکته مثبتی محسوب می شود.

علاقه مندان به این خودرو می توانند به عاملیت های فروش گروه ماموت که پیش از این عرضه خودروهای فولکس واگن را بر عهده داشتند مراجعه کنند، همچنین برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید ویدیو معرفی اولیه و تجربه رانندگی با پیکاپ کلوت را نیز مشاهده کنید.

آغاز ثبت درخواست متقاضیان خودروی کلوت-01.webp

WhatsApp Image 2021-11-25 at 3.13.36 PM.jpeg

 

منبع خودرو


نظرات