1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. اعلام طرح جدید فروش نقدی وانت نیسان و پادرا با قیمت جدید + جدول

اعلام طرح جدید فروش نقدی وانت نیسان و پادرا با قیمت جدید + جدول

27 آذر 1400
  • 3

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد دو محصول وانت نیسان و وانت پادرا را بدون محدودیت و قرعه کشی با قیمت قطعی به فروش برساند. 

متقاضیان میتوانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 25 آذرماه 1400 با مراجعه به سایت شرکت سایپا نسبت به ثبت نام بدون قرعه کشی و محدودیت این محصولات اقدام نمایند.

این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای پادرا پلاس از ۲۸۵ میلیون تومان به 294 میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت این خودروها در بازار آزاد گرانتر از کارخانه می باشند ولی در آخرین مرحله از فروش این خودرو ظرفیت در نظر گرفته شده برای این وانت ها تکمیل نشد و در واقع این امکان وجود دارد که در این مرحله از فروش هم که باز هم محدودیتی در ثبت نام وجود ندارد، ظرفیت در نظر گرفته شده تکمیل نگردد.

وانت پادرا حاصل همکاری سایپا و یک شرکت چینی است. در واقع این دو شرکت ایرانی و چینی یک محصول قدیمی ژاپنی به نام نیسان جونیور را با وانت چینی فودی لئون ترکیب کرده و نتیجه حاصل را تحت عنوان وانت پادرا به لیست تولیدات شرکت سایپا اضافه کرده‌اند.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات دیگر به وبسایت این شرکت به آدرس «www.saipa.iranecar.com» مراجعه نمایید و یا بر روی آن کلیک نمایید.

امکان انتخاب رنگ در این طرح برای این دو وانت وجو ندارد و نیسان زامیاد بنزینی در تنها رنگ آبی و وانت پادرا پلاس در رنگ سفید قابل عرضم می باشد.

خودرو

قیمت قطعی (تومان)

رنگ

موعد تحویل

وانت نیسان بنزینی

وانت نیسان بنزینی
252.000.000 آبی 90 روز
وانت پادرا پلاس

وانت پادرا
294.000.000 سفید

 

منبع سایپا


نظرات

  • محمد عابدین نژاد محمد عابدین نژاد (28 آذر 1400 ساعت 15:29)

    با سلام بنده به شدت عاشق این ماشین پادرا شدم ولی چون دوگانه سوز نیست جواب کارم نمیده انشالله به امید دوگانه سوز شدن این خودرو وانت نیسان پادرا پلاس

  • محمد محمد (27 آذر 1400 ساعت 07:31)

    مگه قرار نبود این نیسان آبی دیگه تولید نشه! برا نیسان باید خیابون مخصوص بسازن تا به بقیه صدمه نزنه

    لیسانباز لیسانباز (1 دی 1400 ساعت 19:39)

    نیسان سلطان جادس هرکی چشم دیدنشو نداره کور بشه