1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. مرحله جدید طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا - دی1400 + جدول

مرحله جدید طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا - دی1400 + جدول

30 آذر 1400
  • 1

جدیدترین طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد ولی خبری از فروش فوری یا فوق العاده با قیمت ثابت و تحویل 90 روزه نیست. این شرکت بر خلاف وعده برگزاری فروش فوری در هر هفته اقدام به انتشار طرح های پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید کرده است.

هنوز مشخص نیست که آخرین مصوبه شورای رقابت در خصوص طرح های پیش فروش در خودروسازان در این طرح لحاظ خواهد شد و یا خیر؟ طبق این مصوبه می بایستی مبلغ پیش پرداختی در طرح های پیش فروش هم شامل تورم بشود و دیگر ثابت باقی نماند.

هر دو خودروساز بزرگ کشور به شدت نسبت به این مصوبه جبهه گرفتند و مخالفت هم کردند. در صورتی که یکی از معدود مصوبه هایی است که هم منطقی می باشد و هم نفع مشتری را هم در نظر می گیرد.

دور جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه دیماه 1400 از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. این طرح صرفا اینترنتی برگزار می شود.

متقاضیان میتوانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 2 دی ماه 1400 به مدت 2 روز نسبت به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا اقدام نمایند.

در این طرح ها خودروهای شاهین جی، کوییک اس، ساینا اس، وانت پراید 151،  کوییک معمولی و کوییک آر حضور دارند.

* متقاضیان از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

* قیمت تمامی محصولات ثبت نامی در این طرح ها در زمان تحویل و بر اساس قسمت روز محاسبه می گردد. تمامی مبالغی که در زمان ثبت نام واریز می شود علی الحساب می باشد.

* شرایط و ضوابط قرعه کشی ها در این بخشنامه فعال می باشد فقط سند خودروهای ثبت نامی در این طرح آزاد است و محدودیتی برای فروش ندارند.

نکته ای که می توان به آن اشاره کرد و قابل توجه هم می باشد برگشت سود مشارکت و سود انصراف در طرح مشارکت تولید در محصولات سایپا به میزان 10 و 7 درصد می باشد که چند ماهی بود که از طرح های پیش فروش و مشارکت در تولید حذف شده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدس اینترنتی این شرکت «www.saipacorp.com» مراجعه نمایید و یا بر روی آن کلیک نمایید.


پیش فروش یکساله:

39.jpg

مشارکت در تولید:

40.jpg

منبع سایپا


نظرات

  • امیر امیر (30 آذر 1400 ساعت 17:31)

    سلام یعنی واقعا ریدید ثبت نام کنی ایا در بیاد وقتی برنده شدی یک سال صبر کنی بر پدر تون لعنت که مملکت رو به بازی گرفتن الان که من من مکنید که ما خود کفا هستیم پس چرا اوضاع این لگن ها تون اینجوری خاک بر سر کسی که بره واس یک ساله ثبت نام کنه نرین ماشین اشغالشون بخرید تا به گدایی بیفتنر