درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
از این مقاله ای که نوشتید خجالت نکشیدید. قیمت های طوری شده که هیچ جوون و کارگری دیگه نمیتونه ماشین بخره. این مقاله هم کاملا یکطرفه و به نفع خودروسازها هستش . اگه جلوی ریخت و پاش ها و خیلی از موارد دیگه گرفته میشد بهانه ای برای افزایش قیمت نداشتن. اگر واردات آزاد میشد یک نفر هم سراغ این خودروهای بی کیفیت نمیرفت
درست است که گزارشات کدال میتواند مبنای محاسبه سود و زیان شرکتها باشد اما ما با دو شرکتی طرف هستیم که هیچ اعتمادی به آنها بابت دستکاری در صورتهای مالی نیست.
مگر میشود تیبا سودده باشد اما شاهین که با همان موتور تیبا تولید میشود و قیمتی حدود سه برابر تیبا دارد زیانده باشد؟!
مجموع آپشنهای شاهین در بازار چند است؟!
بدنه شاهین احیانا کامپوزیت ضد گلوله و ضد رادار که نیست!!
خودرویی که در عین حال کیفیت بالایی هم ندارد.
توجه داشته باشید درباره خودروسازانی صحبت میکنیم که سالهای سال است به مونتاژ تکنولوژیهای ۲۰ ۳۰ سال پیش میپردازند و به هیچ احدی درباره کیفیت و ایمنی بسیار پایین خودروهای تولیدی خود پاسخگو نیستند.
پس فریب این مظلومنماییها که به بهانهی حمایت از تولید و اشتغال و سهامدار انجام میشود را نخوریم.
اینها اگر خیلی به فکر سهامدار بودند
اگر به فکر مصرف کننده بودند
اگر به فکر حمایت از تولید بودند به جای گران کردن یا لااقل همزمان با گران کردن گاریهایشان باید به دنبال افزایش نرخ بهرهوری و تعدیل نیروها و مدیران مازاد میبودند که نیستند.
امیدوارم روزی با ورشکسته شدن این دو خودروساز انحصار طلب، خودروسازان جوان و خصوصی کشور با تولیدات مناسب آنچه را که لیاقت مردم است به آنها تحویل دهند.
بدون این سرپوش گذاشتن ها بر روی سو مدیریت و دزدی این دو تا شرکت هم اینا کار خودشون رو میکنن.
چند گرفتین مقاله سفارشی بنویسید؟!!!!