1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دیده شدن یک دستگاه کوئنیگ‌زگ رگرای خاص با بدنه کربنی در خیابان‌ + عکس

دیده شدن یک دستگاه کوئنیگ‌زگ رگرای خاص با بدنه کربنی در خیابان‌ + عکس

6 دی 1400
  • 0

کونیگ زگ رگرا یکی از جالب‌ترین هایپرکارهای چند سال اخیر بوده و همین چند روز پیش یک نمونه برجسته از آن در خیابان‌های لندن رؤیت شده است. 

کونیگ زگ تنها ۸۰ دستگاه از رگرا را تولید کرده و مالک این خودرو از پوشش بدنه فیبر کربنی مشهود استفاده کرده است. گفته می‌شود عدم استفاده از رنگ روی بدنه باعث کاهش ۲۰ کیلوگرمی وزن کلی شده و درعین‌حال مبلغ قابل‌توجهی به قیمت خودرو افزوده است. رینگ‌های ساخته شده از متریال سبک‌وزن نیز هماهنگی بسیار خوبی با کلیت بدنه دارند.

Regera-3-767x431.webp
این رگرای ویژه و خاص به پکیج سفارشی داون فورس گوست مجهز شده است. این کیت شامل اضافه شدن ورودی‌های فیبر کربنی به بخش جلو شامل یک جفت بالچه می‌باشد. سوئدی‌ها می‌گویند پکیج گوست باعث افزایش ۲۰ درصدی داون فورس شده و بنابراین رگرا محصولی بهتر برای سواری‌های پرسرعت می‌باشد. در این خودرو همچنین یک نوار طلایی واقعی هم دیده می‌شود.

همانند دیگر مدل‌های تولیدی، این رگرا از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو به همراه سه واحد الکتریکی استفاده کرده و قدرت کلی ۱۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۲ هزار نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق سیستم دایرکت درایو دارای یک دنده به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. رگرا دارنده رکورد جهانی خودروهای تولیدی برای سرعت صفر-۴۰۰-صفر کیلومتر در ساعت بوده و این کار را تنها در ۳۱.۴۹ ثانیه انجام داده است.

Regera-4-767x431.webp

منبع پدال


نظرات