1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ورود شاسی بلند فیدلیتی بهمن موتور در جمع خودروهای 5 ستاره کیفی + جزئیات

ورود شاسی بلند فیدلیتی بهمن موتور در جمع خودروهای 5 ستاره کیفی + جزئیات

23 دی 1400
  • 0

کم بودن تعداد خودروهای مونتاژی در کشور که موفق به اخذ 5 ستاه کیفی شده اند به شدت به چشم می آید. تا جایی که باید عنوان کنیم تعداد این خودروها حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد. خودروی شاسی بلند فیدلیتی گروه بهمن توانست در این رده کیفی خود را به برادر دیگر خود یعنی دیگنیتی و دنا پلاس توربو اتومات، در اولین ارزیابی کارشناسی کیفی برساند. نکته ای که در مورد دنا پلاس توربو اتومات وجود دارد این است که دنا معمولی تنها 3 ستاره کیفی دارد ولی در نسخه پلاس از این خودرو تعداد ستاره های کیفی به 4 ارتقا می یابد. نسخه توربو این خودرو هم همچنان 4 ستاره است ولی به یکباره در مدل اتوماتیک این خودرو تبدیل به 5 ستاره می شود.

فیدلیتی و دیگنیتی تنها SUV های ساخت ایران می باشد که پنج ستاره کیفی دریافت کرده است.

news_136430.jpg

ظاهر زیبا و امکانات خوب دو خودرو بهمن موتور تا کنون با استقبال زیاد از سوی خریداران قرار گرفته و توانسته در ارزیابی آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) پنج ستاره کیفی را بدست آورد.

فیدلیتی در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تأیید وزارت صمت، رده کیفی پنج ستاره را کسب کرد.

ارزشیابی کیفی خودروها که براساس استانداردهای ملی اجرا می شود به عیوب خودرو در حین تولید پرداخته و کیفیت خودروها را در زمان خروج از خط تولید مورد ارزیابی قرار می دهد. رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از تولید و در حین مصرف توسط مشتریان نیز سنجیده می شود.

در ارزشیابی ها و همچنین نتایج نظرسنجی مشتریان که با رعایت معیارها و شاخص های تعیین شده در استانداردهای ملی صورت می گیرد، خودروها در پنج کلاس قیمتی رتبه بندی شده و به هر کدام از آنها از یک تا پنج ستاره کیفی تعلق می گیرد.

در حال حاضر طبق گزارش آذر ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سگمنت SUV تنها دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور توانسته است پنج ستاره کیفی را بدست آورند.

گروه بهمن تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است. تمامی عاملیت های خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزش های لازم در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان دیگنیتی و فیدلیتی را دیده اند و این اطمینان را می دهد که طی دوره گارانتی و پشتیبانی 10 ساله برای قطعات یدکی این خودروها پیش بینی های لازم صورت گرفته است.



نظرات