1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا به خریداران خودروی الکتریکی EV6 تا 6400 کیلومتر شارژ رایگان ارائه می دهد

کیا به خریداران خودروی الکتریکی EV6 تا 6400 کیلومتر شارژ رایگان ارائه می دهد

6 اسفند 1400
  • 0

برای کسانی که در آمریکا به دنبال خرید یک خودروی تمام الکتریکی در سال 2022 هستند، «کیا»یک خبر خوب دارد. این خودروساز کره ای با همکاری «شبکه شارژ الکتریفای» آمریکا (Electrify)، 1000 کیلووات ساعت برق را بدون هیچ هزینه ای در اختیار هر کدام از دارندگان EV6 قرار خواهند داد.

از تاریخ خرید، خریداران کیا EV6 سه سال فرصت دارند تا از 1000 کیلووات ساعت شارژ رایگان خود استفاده کنند. برای استفاده از آن، آنها باید یک حساب در الکتریفای ایجاد کنند و از طریق یک اپلیکیشن گوشی هوشمند وارد آن شوند. سپس کیا از طریق پورتال مالکان یا اپلیکیشن کیا کد ثبت نام را در اختیار آنها قرار می دهد.

همچنین اگر مالکان این خودروها با مشکلی مواجه شوند، اپ الکتریفای به آنها خدمات مربوط به عیب‌یابی را در طول این دوره سه ساله ارائه می‌کند. طبق گفته کیا، رانندگان خواهند توانست با این 1000 کیلووات ساعت، بسته به نوع رانندگی و عوامل دیگر، مسافتی بین 5632 تا 6437 کیلومتر را برانند.

Electrify America بزرگترین شبکه شارژ مستقیم (DC) در ایالات متحده است و بسیاری از ایستگاه های شارژ آن قابلیت شارژ سریع 350 کیلوواتی را ارائه می دهند. کیا EV6 یکی از معدود خودروهایی است که می تواند از این ولتاژ و سرعت به طور کامل استفاده کنند. به لطف معماری 800 ولتی، این خودرو می تواند بسته به شرایط مختلف، از 10 تا 80 درصد (معادل برد 349 کیلومتری) تنها در 18 دقیقه شارژ شود. کیا EV6 با باتری 77.4 کیلووات ساعتی حداکثر برد 498 کیلومتری را در اختیار راننده قرار می دهد.

2022-Kia-EV6-2.jpg

استیو سنتر، مدیر ارشد اجرایی کیا آمریکا گفت: «کیا در حال تغییری اساسی به سمت الکتریکی‌سازی خودروهای خود است و EV6 جدید اولین گام بزرگ در این مسیر است که زیربنای آن پلت‌فرم پیشرفته E-GMP شرکت استشراکت با Electrify America به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا از برد خوب EV6 در کنار یک تجربه شارژ دلچسب، لذت ببرند.

کیا EV6 یک وسیله نقلیه خانوادگی سریع و راحت است و این مزیت اضافی هم باعث می‌شود کراس اوور جدید کیا ارزش بیشتری پیدا کند. با این حال، باید منتظر ماند و دید که آیا این مزیت، برای تحت تأثیر قرار دادن خریداران کافی بوده است یا نه؟



نظرات