1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. فروش محصولات ایران خودرو با سند آزاد ، بدون قرعه کشی و تحویل فوری به مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش محصولات ایران خودرو با سند آزاد ، بدون قرعه کشی و تحویل فوری به مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش محصولات ایران خودرو با سند آزاد و بدون قرعه کشی به مادران دارای 2 فرزند و بیشتر
9 اسفند 1400
  • 11

شرکت ایران خودرو اعلام کرد در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیمی از ظرفیت طرح های فروش محصولات خودر را به مادران دارای 2 فرزند و بیشتر اختصاص می دهد.

بر اساس این طرح امکان ثبت نام خودرو برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ 19 آبان 1400 به بعد است فراهم خواهد شد. پس از ثبت نام مادران و با تایید مراجع ذیصلاح امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

 

در پی تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد، طرح‌ فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.

 

بروز رسانی خبر در 9 اسفند 17:15

در پی ابلاغ بخشنامه ایران خودرو اولین طرح فروش فوق العاده بدون قرعه کشی با سند آزاد و بدون محدودیت ویژه مادران به نمایندگی ها، فروش چهار محصول پژو پارس، پژو پارس tu5، پژو 207 سقف شیشه ای دستی و دناپلاس توربو بدون قرعه کشی از فردا سه شنبه مرخ 11 اسفند 1400 آغاز میشود. لذا مادران میتوانند از فردا به مدت 2 روز  با مراجعه با سایت فروش محصولات ایران خودرو در این طرح فروش شرکت کنند. برای مشاهده جزئیات کامل این طرح و قیمت خودرو ها اینجا کلیک کنید.

   



نظرات

  • صادق صادق (9 اسفند 1400 ساعت 19:36)

    این نوع کار ها اوج ریاکاری ومسخره کردن مردم است.اولا همه می دانند که یک زن حداقل در طول یکسال یک بچه به دنیا می آورد. با این حساب خانم هایی که در 19 آبان 400 صاحب یک فرزند شده اند ، حداکثر می توانند در آبان 1401 بچه دوم را بیاورند تا شرایط را احراز کنند .مگر سعی کنند دو قولو بزایند. به نظر می رسد که این نوع کار ها ، شدیدا ضد اخلاقی وشیطانی هستند. اگر راست می گویید این قانون شما ناظر به گذشته هم باشد.

  • جهانگیر جهانگیر (9 اسفند 1400 ساعت 19:19)

    مضحکه بازی هزار نوع هست ، این هم یکیش.

  • مهدیزاده مهدیزاده (9 اسفند 1400 ساعت 18:48)

    نهایت بی انصافیه من سه فرزند دارم که سومی ۱۵ آبان ۱۴۰۰بدنیا اومده حالا شامل مادران دوفرزند که فرزند دوم از ۱۹ ابان به بعد دنیا اومدن میشه ،شامل من با سه تا فرزند بخاطر ۴ روز نمیشه.خواهشا اگه میشه رسیدگی کنین.

  • علی علی (9 اسفند 1400 ساعت 18:16)

    شرم‌اوره خجالت بکشید این دو شرکت دزد و قاتل رو باید به کارخانه تولید رب گوجه فرنگی با رنگهای متنوع تبدیل کرد

  • ااااااا ااااااا (9 اسفند 1400 ساعت 17:10)

    این طرحای من در آوردی و از کجا میارین
    مسکن و ارزون میدین مردم ؟
    از لحاظ پزشکی و بهداشتی ارزونی داریم ؟
    آموزشمون رایگانه ؟
    سطح رفاهمون حرف نداره ؟
    مواد غذایی که چی بگم
    آخه این همه مشکل هست شما میخوای منت بزاری یه ماشین بدی بدون قرعه کشی
    چیزی که همه جای دنیا منت مردم و میکشن که ازشون بخرن
    مغزم دیگه نمی‌کشه
    سران قوا هم راحت شبا سرتون و بزارین رو بالش بخوابین

  • میثم میثم (9 اسفند 1400 ساعت 17:07)

    همه جای دنیا التماس می کنن مردم بصورت اقساطی خودرو بخرن، اینجا باید بزایی تا بتونی یه خودروی بی کیفیت پیش خرید کنی، اینجا آخر دنیاس

  • Negar Negar (9 اسفند 1400 ساعت 15:50)

    چرا بی انصافی میکنین من گه بچه ام ۶آبان ۱۴۰۰بدنیا اومده چه گناهی داره خواهش میکنم رسیدگی کنین

  • ali ali (9 اسفند 1400 ساعت 15:20)

    خدا وکیلی سایپا و ایران خودرو این همه خیانت کردین به ملت این همه مردم را با بی کیفیتی و با قیمت بالا خانه خراب کردید خداوکیلی برای فرزند اوری شما دیگه نمی خواد تبلیغ کنید.

  • vahid vahid (9 اسفند 1400 ساعت 15:17)

    احتمالا از این به بعد هر کی بخواد از اینترنت خارجی استفاده کنه بگن باید بچه دار بشی.واسه استفاده از گوگل 2تا بچه واسه اینستا 4 تا بچه و....تشویق کنن واسه بچه دار شدن.اما مهمترین موضوع دخل و خرج تو این گرونی واسه بچه دار شدنه که انگار کم اهمیت ترین موضوع همینه.در ثانی تو همین طرحی که گذاشتن اول باید خانواده های دارای بچه بیشتر تو اولویت میبودن چرا که زندگی واسه اونا سختتر میگذره

  • علی علی (9 اسفند 1400 ساعت 14:44)

    پس تلکلیف فرزندان قبلی چی می شه اگر اقدام شود یک سال بعد به نتیجه می رسد حیف دیر فهمیدم ساینا هم بدهید خوبه

  • علی یوسفی علی یوسفی (9 اسفند 1400 ساعت 14:04)

    طرح خوبی است ولی باید از خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها زیر پنج سال است شروع می شد تا انگیزه برای سایر خانوار ها ایجاد شود این طرح نقد را رها کرده و حواله نسیه می دهد