1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. برخورد عجیب دزدان خودرو به دیوار یک فروشگاه در آمریکا

برخورد عجیب دزدان خودرو به دیوار یک فروشگاه در آمریکا

3 فروردین 1401
  • 0

فیلم یک دوربین امنیتی اتفاق دراماتیکی را ضبط کرده که در فضای مجازی منتشر شده و لحظه برخورد یک خودروی سرقتی را به دیوار کناری یک فروشگاه در آمریکا نشان می دهد.

بسیاری از جزئیات کلیدی این حادثه هنوز نامشخص است. با این حال، یک پست منتشر شده در رِدیت نشان می دهد که این تصادف تقریبا یک ماه و نیم پیش رخ داده است و خودروی حاضر در حادثه یک جنسیس سیاه رنگ است. محل وقوع این اتفاق نیز سنت شهر لوئیس در ایالت امیسوری است.

در این فیلم، سدان مشکی رنگ به سرعت از سمت راست تصویر نمایان می شود و در حال لغزش به عقب، قبل از اینکه مستقیماً به یک نیمکت در ایستگاه اتوبوس برخورد کند سپس دیوار آجری فروشگاه «جنرال دلار» را بشکافد، از یک سه راهی عریض عبور می کند و با خوش شانسی از برخورد با دو ماشین و یک جفت عابر پیاده جان اجتناب می کند. خودرو به قدری منظم به سمت ساختمان می لغزد و با آن برخورد می کند که تصویر بخشی از یک فیلم هالیوودی به نظر می رسد.

 

مدت کوتاهی پس از برخورد، تعدادی از مردانی که داخل خودرو بودند دیده می‌شوند که به ظاهر آسیبی ندیده‌اند و با پای پیاده شروع به فرار می‌کنند و به وضوح می‌خواهند قبل از رسیدن مقامات به محل حادثه از منطقه متواری شوند. فردی که این ویدئو را منتشر کرده، ادعا می‌کند که پلیس نتوانسته است مردانی را که در این ماجرا بوده اند پیدا کند، چرا که تمام فیلم‌های دوربین‌های امنیتی، دزدان را با هودی و ماسک ضبط کرده اند.

در حالی که در فیلم موجود نمی‌توانیم ببینیم جنسیس حاضر در تصادف چقدر آسیب دیده است، ادعا می‌شود که خسارت شدیدی به آن وارد شده است که با توجه به شدت برخوردی که متحمل شده، چندان تعجب آور به نظر نمی رسد.

در مورد ساختمان فروشگاه نیز نگاهی به تصویر خیابان در گوگل نشان می دهد که سوراخ ایجاد شده در کنار فروشگاه با چوب پوشانده شده است.

thieves-crash-store-wall-2.webp



نظرات