درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام
دوستان یک وانت دوکابین تویوتا سود برای واردکننده بیشتر از 7 تا 9 میلیون ندارد توجه کنید قیمت این وانت توی امارات حدود 105 میلیون تومان است و هزینه های حمل و نقل توی دبی و کشتیرانی و ایران و هزینه های ترخیص کار و هزینه های گمرکی هم داریم و تبصره و پلاک و شماره گذاری که جمعا حدود167تومن در میشه و تاجر آن را به قیمت 175تومن می فروشه ضمنا ریسک اینکه توی مسیر به خودرو آسیب وارد نشود نیز داریم پس اینجا که گفته سود وارد کننده 7 درصد است منظور این است و نباید هزینه های گمرکی و پلاک و .... را محاسبه کرد. البته این قیمت دوکابین اتومات است که گفتم
اصولا هر سازمان یﮐه بخواد از یه بنگاهی شرﮐتی ﮐارخانه ای و...ﮐه سودآوری و ﭘول توش موجوده نظارت ﮐنه خود اون سازمان دچار فساد و رشوه وتبانی میشه تا از این موقعیت به نحو احسن استفاده ﮐنه این از اون حالا میخواد اسمشو هرچی بزاریم اما از بابت سودی هم ﮐه میگین اینطوریا نیست این خودرو هایی ﮐه شما تولید میﮐنید بالای 30درصد سود داره منتها به دلیل مدیریت ضعیف منابع انسانی و افزایش بهره وری و خیلی مسایل دیگه دچار رﮐود خواهد شد اون خودروهای جهانی و به روز دنیاست ﮐه 7درصد سود داره ﮐه شما هم نبایست از جایگاه اونها صحبت ﮐنید ﮐه اونها مشتری مدارهستند .
از من میشنوید باور نکنید.کشکه.........
سورنتو 2016 تو منطقه آزاد 95 تومان تو تهران 235 تومان چه جوری میشه 7 درصد
یعنی یک ماشین 500 میلونی 35 میلیون ناقابل سودش است در یک فروش . حال اگر این پول را در بانک بگذارد با بهره 20 درصد درسال میشود ماهی 8.3 میلیون . پس وارادت ماشین نون خوبی دارد.
بازار رقابتی؟!!؟!!!