1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش مدیران خودرو
  5. فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو و چری ویژه نوروز 1401 خودرو آغاز شد

فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو و چری ویژه نوروز 1401 خودرو آغاز شد

فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه نوروز 1401 خودرو آغاز شد
16 فروردین 1401
  • 2

اولین فروش محصولات مدیران خودرو به صورت نقد و اقساط در سال 1401 آغاز شد. متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند. در طرح اقساطی فروش محصولات مدیران خودرو متقاضیان می توانند با پرداخت پیش پرداخت مشخص شده در جدول برای هر خودرو و باقی مبلغ در قالب قسط های تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

برای داشتن تخمینی از مبلغ هر قسط، باید گفت که با در نظر گرفتن نرخ بهره معمول طرح های قبلی مشابه (که رقمی نزدیک به ۲۳ درصد بوده است)، برای بازپرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیونی در مدت ۶۰ ماه، مبلغی در حدود ماهانه ۱۱ میلیون تومان و برای بازپرداخت تسهیلات ۷۰۰ میلیونی در مدت ۶۰ ماه، مبلغی در حدود ماهانه ۲۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

 

ftni21afrevss1ex7w4u.jpg

i0yw9cvswgqujfebxxjo.jpg

 



نظرات

  • بحر بحر (17 فروردین 1401 ساعت 12:03)

    تا زمانی که مافیای خودرو در ایران هست و حتی دفتر رئیس جمهور و بیت رهبری را در دست دارند همین آش است همین کاسه ،
    مافیایی که به دروغ به رهبر گفته که ما خودرو ملی را صددرصد در داخل تولید میکنیم و دیگر لازم نیست وارداتی داشته باشیم و به بهانه کوچکترین تحریم پارکینگ های خود را مملو از خودرو های مختلف میکند و به بازار عرضه نمکند تا با قیمت مد نظر خود به بازار عرضه کند ، دیگر چه انتظاری باید داشت ، در این مملکت متاسفانه تمامی مقامات و مراجع و سازمانها ادارات تحت کنترل #مافیا# هستند هر روز ما از روز بعد بعدتر خواهد بود.

  • مصطفی مصطفی (16 فروردین 1401 ساعت 20:13)

    کدام دزدی ماهی 20 میلیون اضافه دارد که برای خرید ماشین پرداخت کند ؟ این سخنان و این جداول برای 90 درصد افراد کشور درد دارند و آثار این دزدی ها و اطلاعیه ها را روزی دیده خواهند شد
    لعنت بر شرکتهای دزد ماشین سازی که مانند ستون پنجم و همکار دشمنان این کشور ، قیمت ها را نجومی میکنند و لعنت بر کسانی که به این آتش می دمند مسلما روزی این آتش دامن خودشان را خواهد گرفت