1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. بهترین خلافی بگیر خودرو؛ معرفی بهترین اپلیکیشن دریافت خلافی ماشین

بهترین خلافی بگیر خودرو؛ معرفی بهترین اپلیکیشن دریافت خلافی ماشین

20 فروردین 1401
  • 0

حتماً برای شما هم پیش آمده است که در هنگام رانندگی در شهرها، آزادراه‌ها یا سایر مسیرها جریمه شوید! در گذشته‌ای نه‌چندان دور، پرداخت جریمه‌‌های رانندگی فرایندی بسیار پر زحمت و هزینه‌بر بود. امروزه با پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی و گسترش اینترنت، این کار مثل آبِ خوردن انجام می‌شود. این‎روزها اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که در زمینه استعلام خلافی خودرو فعالیت می‌کنند. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین خلافی بگیر خودرو را به شما معرفی کنیم.

چرا پرداخت خلافی خودرو اهمیت دارد؟

اگر اهل رانندگی باشید، حتماً از اهمیت بالای استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن اطلاع دارید. برخی از تخلفات رانندگی جریمه سنگین‌تری نسبت به سایر تخلفات دارند و حتی در مواقعی ممکن است باعث توقیف خودرو یا زندانی شدن رانندگان شوند. برخی از جریمه‌های رانندگی خطرآفرین، علاوه‌بر جریمه نقدی، باعث اخذ نمره منفی برای رانندگان می‌شوند. درصورتی‌که نمره منفی شما از حدی بالاتر برود، امکان توقیف و ابطال گواهینامه راننده وجود خواهد داشت.

همچنین پرداخت نکردن جریمه‌ها باعث دو برابر شدن آن‌ها طی دو ماه خواهد شد. همچنین، در هنگام فروش خودرو باید خلافی خودرو صفر باشد؛ بنابراین اگر جریمه‌ای دارید که هنوز پرداخت نکرده‌اید، همین حالا برای پرداخت آن اقدام کنید. روش‌های بسیاری برای دریافت خلافی وجود دارند. رفتن به دفاتر الکترونیک پلیس+10 و تماس با کد دستوری #۱۰۰* از راه‌های دریافت خلافی‌اند؛ اما راحت‌ترین روش پرداخت خلافی خودرو، دانلود و نصب بهترین خلافی بگیر خودرو به نام اپلیکیشن آیتول است که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

استعلام خلافی خودرو با آیتول.jpg

 

بهترین روش گرفتن خلافی خودرو کدام است؟

 برای پرداخت‌کردن خلافی خودرو راه‌های زیادی وجود دارد. دیگر لازم نیست مثل گذشته‌ها شال‌و‌کلاه کنید و راهی دفاتر الکترونیک پلیس بشوید. البته این روش سنتی هنوز هم استفاده می‌شود. امروزه با گسترش فضای اینترنت بسیاری از کارها به صورت آنلاین انجام می‌شوند. سایت‌های مختلفی برای استعلام رایگان خلافی خودرو وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ اما استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه راحت‌ترین گزینه برای پرداخت جریمه‌های رانندگی است.

شما می‌توانید به‌راحتی با نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو، در وقت و هزینه‌های رفت‌و‌آمد به دفاتر پلیس صرفه‌جویی کنید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با آیتول، بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو در ایران

وقت آن رسیده است با بهترین برنامه استعلام و پرداخت خلافی خودرو در کشور آشنا شوید. اپلیکیشن‌های زیادی به این منظور طراحی شده‌اند. برای استفاده از بسیاری از این برنامه‌ها باید حق اشتراک پرداخت کنید. انتخاب اپلیکیشنی که هم خدمات سریع ارائه کند و هم پشتیبانی مطمئنی داشته باشد، بسیار با‌ اهمیت است. اپلیکیشن آیتول سریع‌ترین برنامه برای دریافت و پرداخت ریز‌خلافی‌ها در کشور است.

 

برنامه آیتول.jpg

 

آشنایی با مزایای اپلیکیشن آیتول

 اپلیکیشن آیتول محیطی امن، جذاب و زیبا دارد و کار با آن بسیار راحت است. هر کجای ایران که باشید، به صورت لحظه‌ای و در همان روز می‌توانید جریمه‌های رانندگی خود را از طریق آیتول استعلام و پرداخت کنید. با این حال، خدمات آیتول تنها به استعلام خلافی ختم نمی‌شود. اپلیکیشن آیتول یک اپلیکیشن ضروری و کاربردی است که می‌تواند خدمات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

با آیتول به‌راحتی برای خرید و تمدید بیمه شخص ثالث اقدام کنید

از مزایای آیتول این است که در کنار استعلام و پرداخت خلافی خودرو امکانات دیگری را نیز برای شما فراهم کرده است. اگر قصد خرید یا تمدید بیمه خودرو را داید، استفاده از آیتول را پیشنهاد می‌کنیم. در این برنامه امکان محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث و پرداخت آن برای کاربران فراهم شده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند بعد از مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف، با خیال راحت و در سریع‌ترین زمان بیمه خریداری کنند. تحقیق و مقایسه بیمه‌ها در محیطی امن از مزایای اصلی استفاده از برنامه کاربردی آیتول هستند.

خدمات تعویض پلاک، دریافت نوبت معاینه فنی و خدمات از راه دور خودرو با آیتول

با دانلود و نصب اپلیکیشن آیتول، از مزایا و امکانات دیگرِ بهترین خلافی بگیر خودرو نظیر امکان استعلام بیمه خودرو با کد ملی استفاده کنید. آیتول امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث، خدمات مربوط به تعویض پلاک، دریافت آنلاین نوبت معاینه فنی و خدمات از راه دور خودرو از جمله تعویض‌روغن را برای رانندگان فراهم کرده است. دیگر لازم نیست با صرف کلی وقت به مغازه‌های تعویض‌روغن بروید. با استفاده از سرویس دوره‌ای آیتول از خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترها، بازدید چراغ‌ها و چهار چرخ و کنترل سلامت خودرو بهره‌مند خواهید شد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS طراحی شده است.

اپلیکیشن آیتول را از کجا تهیه کنیم؟

 رانندگان محترم می‌توانند سامانه هوشمند آیتول را از وبسایت آیتول به نشانی itoll.ir یا برنامه‌های دانلود اپلیکیشن نظیر بازار، گوگل‌پلی یا مایکت دریافت و از خدمات کاربردی آن استفاده کنند. آیتول بهترین خلافی بگیر و سامانه استعلام خلافی در ایران است و همانطور که اشاره کردیم در کنار استعلام خلافی امکانات زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.



نظرات