1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. یک گراز گرسنه که به هوای خوردن کرانچی وارد یک خودرو شده بود در آن گیر افتاد

یک گراز گرسنه که به هوای خوردن کرانچی وارد یک خودرو شده بود در آن گیر افتاد

27 فروردین 1401
  • 0

یک گراز محلی (Javelina) گرسنه در آریزونا، زمانی که برای پیدا کردن غذا وارد یک ماشین در حال پارک شد، در داخل آن گیر افتاد و البته یک رانندگی کوتاه را نیز تجربه کرد!

هفته گذشته بود که مسئولان شهری در کورنویل، در پاسخ به یکی از تماس ها با یک مورد عجیب مواجه شدند: گراز در ماشین! خودروی منتخب گراز مذکور هم یک سوبارو استیشن بود. جاولینا ها حیوانات بیابانی خوک مانندی هستند که طول آنها بین ۹۰ تا ۱۳۰ سانتی متر است و وزنی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلوگرم دارند. آنها حیواناتی اجتماعی هستند که به صورت گله ای زندگی می کنند و همچنین همدیگر را از بوی تندی که دارند شناسایی می کنند.

پس از صحبت با مالک خودرو و سایر ساکنان محل، امداد گران دریافتند که داستان از این قرار بوده که دریچه عقب خودرو، شب باز مانده است و جاولینا هم به درون خودرو پریده تا به کرانچی جا مانده در آن برسد و سپس در صندوق بسته شده و حیوان درون آن به دام افتاده است.

Javalina-1.webp

مسئولان شهری می گویند که گراز در تلاش برای فرار، بخشی از داشبورد و تودوزی داخل یکی از درها را پاره کرده است و بعد از آن، دنده را در حالت خلاص قرار داده است که باعث حرکت خودرو از یک طرف خیابان به طرف و توقف آن در آنجا شده است. اتفاقی که خوشبختانه منجر به حادثه نشده و گراز آسیبی ندیده است.

در نهایت یکی از امدادگران شهری دریچه عقب استیشن را باز کرده و جاولینا توانسته از آن خارج شود و به بیابان برگردد.

البته با وجود همه این کش و قوس ها، امدادگران گفتند که او به هدفش رسیده و موفق شده همه کرانچی را بخورد!

منبع اتوبلاگ


نظرات