1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. جزئیات افزایش زمان گارانتی محصولات ایران خودرو

جزئیات افزایش زمان گارانتی محصولات ایران خودرو

27 فروردین 1401
  • 1

به گزارش car.ir، مدیر عامل ایران‌خودرو در ابتدای سال 1401 خبر افزایش دمت زمان گارانتی تمامی محصولات این شرکت از دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش را اعلام کرد! وی این اقدام را در راستای اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رییس جمهور در زمان بازدید سر زده از این شرکت و در راستای راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت خواند.
در همین رابطه بابک سلاجقه مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو- ایساکو نیز گفت: تمامی خودروهای ایران خودرو با مدل مدل ۱۴۰۱ به بعد و خودروهایی که در اسفندماه سال 1400 با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شده‌اند، مشمول افزایش دوره گارانتی خواهند بود.

وی افزود: سامانه خدمات پس‌از فروش نیز هم‌اکنون با این رویکرد به روزرسانی شده و برای خودروهای مشمول لحاظ خواهد شد. همچنین دفترچه راهنمای خودرو که شرایط گارانتی محصولات ایران‌خودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودروهایی که از فروردین ماه به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارایه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، سلاجقه گفت: خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای گارانتی دو ساله یا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودروهای دنا پلاس، رانا و رانا پلاس دارای گارانتی سه ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش بوده‌اند که پس از اجرا شدن این طرح، گارانتی تمام این خودروها به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.

وی افزود: تمام تلاش گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات است تا طبق منویات مقام معظم رهبری، هموطنان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند، با این رویکرد شرکت ایساکو نیز همچنان در تلاش است با تسهیل و چابک‌سازی ارایه خدمات، هر چه سریع‌تر این مهم را تحقق بخشد.



نظرات

  • عباس عباس (9 شهریور 1401 ساعت 02:45)

    ایران خودرو معمولا این قدر شما را سر می دونه تا یا گارانتی اون قطعه تموم بشه یا مجبور بشید از بازار به صورت ازاد خودتان قطعه را بخرید و قید گارانتی را بزنید.
    با این روش من تونستم از گارانتی استفاده کنم:

    باتری خودرو بعذ از ده ماه خراب شد. چون یکسال مشمول گارانتی هست اینقدر ما را سر دواندند و اینقدر ماشین برای حامپر کردن فرستادند که دیگه خسته شدم. یه ظهر زنگ زدم گفتند باتری موجود نیست. اومدند با حامپر روشن کردند و رفتند. یه فکری به ذهنم رسید. شب زنگ زدم به امداد خودرو کفتم میخوام باتری بخرم. گفتند موحود هست. یکساعت بعد امداد خودرو که باتری نداشت برام باتری اورد. وقتی عوض کرد گفتم گارانتی داره. یه هفته هنوز از گارانتی مونده بود. دیگه توش موندن و محبور شدن گارانتی حساب کنند. باید اینجوری سرشون را کلاه گذاست و حقتون را ازشون بگیرید.