1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. دور جدید مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول ارديبهشت 1401

دور جدید مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از اول ارديبهشت 1401

1 اردیبهشت 1401
  • 3

خودروسازی سایپا بار دیگر فروش خودروهاي فاقد گارانتي خود را از طريق مزايده عمومي از تاریخ اول الی پنجم اردیبهشت ماه 1401 آغارز می کند، در این مزایده تعدادی از محصولات خانواده X100، X20  و چانگان عرضه خواهند شد.

متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com  فرآیند ثبت نام را با پرداخت وديعه 4 ميليون توماني  و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی اقدام کنند.

گروه سایپا در راستای تسهیل امور این مزایده و با هدف توزیع عادلانه شرایط رقابت و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور و کاهش سفرهای بین شهری امکان رویت تصاویر خودروها را در پورتال این مجموعه فراهم كرده است.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان با شرایط برابر در سراسر کشور در این طرح وجود داشته باشد.



نظرات

  • علیرضا علیرضا (7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:27)

    اینم مثل فروش فوق العاده انگشت شمار ماشین میدین به مردم عادی باقیش رو دیگه......
    گاهی این ظلمتی شما رو که میبینم نسبت به خدا هم بی اعتقاد میشم

  • سلطان سلطان (6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:20)

    من چندین بار شرکت کردم در این طرح و‌برنده نشدم،طرح بسیار مشکوک و مشخص نیست به چه منظوری اجرا میشود که حتی برنده اول و دوم تکمیل وجه خودشون رو انجام نمیدن

  • کاربر سایت کاربر سایت (2 اردیبهشت 1401 ساعت 00:41)

    طرح جدید کلاهبرداری سایپا...
    بشتابید!!!!