1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. فردی متهم به تخریب بیش از 100 خودرو در سه نمایندگی فروش در ایلینوی آمریکا دستگیر شد

فردی متهم به تخریب بیش از 100 خودرو در سه نمایندگی فروش در ایلینوی آمریکا دستگیر شد

5 اردیبهشت 1401
  • 0

مردی در اطراف دریاچه بارینگتون، در شهر ایلینوی ایالات متحده، چهارشنبه دو هفته پیش در ساعت 11:50 شب دستگیر شد. این فرد، متهم به استفاده از آنچه که پلیس به عنوان «یک شی فلزی» خوانده، برای آسیب رساندن به بیش از 100 وسیله نقلیه در سه نمایندگی فروش خودرو در شامبرگ در حومه شیکاگو است.

به گزارش NBC 5 شیکاگو، مظنون، فردی با نام اندرو و 27 ساله است که پس از تماس یک نگهبان با پلیس و گزارش آسیب رسانی او به 116 وسیله نقلیه دستگیر شده است. به گفته پلیس شامبرگ، او ظاهراً از شی فلزی برای شکستن شیشه‌های عقب خودروها در نمایشگاه های فروش خودروی باب رورمن هوندا، باب رورمن فورد و پاتریک بی‌ام‌و که هر سه در یک بلوک و در نزدیکی هم هستند، استفاده کرده است.

Culver-City-Honda.webp

با این حال، به نظر می رسد که خرابکار فقط شیشه عقب را هدف قرار داده و آسیب بیشتری به هیچ یک از وسایل نقلیه مذکور وارد نکرده است. بر اساس اظهارات یک شاهد، پس از اینکه یک نگهبان امنیتی متوجه خودروهای آسیب دیده شده، با پلیس تماس گرفته و افسران فرد مظنون را تعقیب کرده و او را در فاصله ای دورتر از نمایندگی ها فروش دستگیر کرده اند.

متیو اشفورد، مدیر نمایندگی هوندا، به دیلی هرالد گفت که هرگز چنین چیزی را ندیده است و نگران است که به دلیل اختلالات زنجیره تامین، تعویض شیشه‌های عقب با دشواری و تاخیر مواجه شود. وی افزود که این کسب و کار قصد دارد علیه متهم شکایت کند و این در حالی است که حدود 20 خودرو هم متعلق به مشتریانی بوده که آنها نیز ممکن است اتهاماتی علیه وی ایراد کنند. گزارش ها حاکی از آن است که خسارت ناشی از خرابکاری اندرو، تنها در نمایندگی هوندا حدود 250000 دلار بوده است.

دفتر دادستانی ایالت کوک کانتی دو مورد جرم مربوط به خسارت به اموال را تایید کرده است و این موضوع به این معنی است که اندرو با اتهام مجرمیت سطح 3 روبرو است که مجازاتی بین ۲ تا ۱۰ سال زندان را در پی دارد.



نظرات