1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. اتهام قتل با خودرو به یک نوجوان 17 ساله در آمریکا پس از برخورد با یک خودروی دیگر و کشته شدن شش سرنشین آن

اتهام قتل با خودرو به یک نوجوان 17 ساله در آمریکا پس از برخورد با یک خودروی دیگر و کشته شدن شش سرنشین آن

7 اردیبهشت 1401
  • 1

یک جوان 17 ساله اهل فلوریدا سوار بر BMW M5 2019 خود پس از برخورد با یک خودروی شاسی بلند نیسان Rogue از پشت و کشته شدن هر شش نفر سرنشین آن، به شش فقره قتل با وسیله نقلیه متهم شده است.

درست یک ماه پیش، در روز 27 ژانویه، «گَل» (Galle) در سدان اسپرت قدرتمند خود در جاده ایالتی شماره 7 در نزدیکی ساحل دلرِی با سرعت دیوانه واری در حال حرکت بود که با شدت به عقب یک نیسان روگ 2018 برخورد کرد. نیروی این ضربه به حدی شدید بود که نیسان را از مسیر اصلی جاده خارج شد و در اثر آن بلافاصله واژگون شد و چندین بار دور خود غلتید.

car-crash-six-killed.webp

متاسفانه هر شش نفر سرنشین Rogue کشته شدند، اما Galle دچار جراحت جدی نشد. در واکنش به این سانحه، مقامات مظنون بودند که این جوان 17 ساله در زمان تصادف تحت تأثیر الکل و یا مواد مخدر بوده است. وقتی در راه بیمارستان از گل پرسیده شده بود که با چه سرعتی رانندگی می کرده، او پاسخ داده بود که بالای 190 کیلومتر در ساعت. مقامات اکنون معتقدند که او در هنگام برخورد با نیسان، 243 کیلومتر در ساعت سرعت داشته است.

بلافاصله پس از تصادف، پلیس اینستاگرام گل را جستجو کرد و متوجه شد که او قبلاً نیز ویدیوی دیگری را از خود در حال رانندگی با سرعت 293 کیلومتر در ساعت با همان ب ام و M5 ثبت کرده است. در این ویدیو او حتی گفته بود که برای اولین کسی که به درستی حدس بزند که با چه سرعتی رانندگی می کند، 25 دلار جایزه در نظر گرفته است.

گل در حال حاضر با وثیقه 300,000 دلاری در بازداشت خانگی است. لیندی لوئیس، دختر ماری لوئیس که در تصادف کشته شد، معتقد است که گل باید زندانی شود.

او گفت: «این یک وضعیت بسیار بسیار سخت برای کل خانواده من، خودم، خواهرم و دخترم بوده استاو 8 سال دارد. هر بار که به خانه می‌آید، می‌پرسد: «مامان، چرا مادربزرگ نمی‌تواند برگردد؟» مادرم زنی بسیار دوست‌داشتنی و فداکار بود. من فکر می کنم که متهم باید الآن در زندان باشد نه در خانه. ما اکنون نمی‌توانیم خانواده‌هایمان را ببینیم؛ چرا او باید ببیند؟ این یک جنایت بسیار بی ملاحظه و بی باکانه بود و نه فقط برای مادرم که برای زندگی همه، ما نیاز به عدالت داریم



نظرات

  • آرمان آرمان (10 اردیبهشت 1401 ساعت 01:26)

    مگه ایرانه که طرف با دیه فقط مشکلش حل بشه و پول بده و خلاص؟ تخلف رانندگی حادثه ساز در آمریکا جرم حساب میشه و برای سرعت غیر مجاز باید دادگاه بری و قاضی حکم بده
    مجازات باید تاثیر گذار باشه نه با پول مشکلش حل بشه و دوباره و دوباره یک جرم تکرار بشه