1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. قرار فروش بنتلی کانتیننتال GT از طریق فیسبوک زمانی که «خریدار» اسلحه اش را بیرون کشید، طور دیگری رقم خورد!

قرار فروش بنتلی کانتیننتال GT از طریق فیسبوک زمانی که «خریدار» اسلحه اش را بیرون کشید، طور دیگری رقم خورد!

11 اردیبهشت 1401
  • 0

فیسبوک بازار خودروهای دست دوم را تکان داده است، چرا که مردم می توانند وسایل نقلیه خود را به صورت رایگان آگهی کنند و بلافاصله خریداران علاقه‌مند با آنها تماس بگیرند.

این موضوع باعث محبوبیت این پلتفرم هم بین خریداران و هم بین فروشندگان شده است. با این حال، گاهی اتفاقاتی می افتد که به کاربران یادآوری می کند باید جانب احتیاط را هم رعایت کنند؛ چرا که با افراد غریبه ای از اینترنت ملاقات می کنند.

یکی از فروشندگان که این توصیه را جدی نگرفته بود، هنگام ملاقات برای فروش یک بنتلی کانتیننتال GT 2004 که به قیمت 39000 دلار برای فروش آگهی کرده بود، در موقعیتی ترسناک قرار گرفت.

طبق گزارش فاکس 2 دیترویت، فروشنده با شخصی که خود را به عنوان یک خریدار به ظاهر مشتاق معرفی کرده بود در پارکینگ یک مجتمع اداری در تروی، در میشیگان قرار ملاقات گذاشت. در ابتدا ظاهراً همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه خریدار بالقوه، به محض اینکه روی صندلی راننده نشست، اسلحه اش را بیرون کشید و به سمت فروشنده گرفت.

به فاصله کمی پس از آن زمانی که ماشین دزد نگاهش را به مسیر فرار معطوف می کرد، فروشنده نیز اسلحه خود را بیرون کشید! با این حال، دزد بدون اینکه دلسرد شود، کوپه فوق لوکس را به سمت فروشنده راند و او را با ماشین خودش به هوا فرستاد. مرد فروشنده به زمین افتاد و گلوله ای هم از اسلحه او در برخورد با زمین شلیک شد، اگرچه ظاهراً خوشبختانه کسی مورد اصابت قرار نگرفت.

اما دزد مسلح، بی معطلی پایش را روی گاز بنتلی فشرد و افراد دیگر همراه او نیز با یک شورلت مالیبو مشکی پشت سر او از صحنه متواری شدند. فروشنده، خوشبختانه در اثر این حادثه صدمه ای ندیدند.

Facebook Marketplace Bentley sale leads to carjacking 2.webp

پلیس فقط سرنخ های مبهمی از مظنون دارد، اگرچه کماکان به تحقیق ادامه خواهد داد و در تلاش است تا آدرس IP مهاجم را ردیابی کند.

صرف نظر از اینکه تحقیقات به نتیجه برسد یا نه، این حادثه بار دیگر یادآوری می کند که افرادی که به صورت آنلاین چیزی می خرند و یا می فروشند، باید نکات ایمنی را رعایت کنند و در یک مکان عمومی مجهز به دوربین های نظارتی مبادله را انجام دهند.



نظرات