1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تعهد مدیران یک خودروسازی؛ توقف تولید خودروهای ناقص

تعهد مدیران یک خودروسازی؛ توقف تولید خودروهای ناقص

20 اردیبهشت 1401
  • 4

ایران خودرو اعلام کرد که از ابتدای خردادماه سال جاری، تولید خودروی ناقص متوقف خواهد شد. مدیران این شرکت در منشوری اعلام کردند که این اقدام در راستای ارتقای تولید محصولات باکیفیت انجام خواهد شد. 

پیش از این مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو  در مصاحبه ای گفته بود : 


هر چه تولید مکانیکی و ناقص بیشتر هم باشد به زیان تولیدکننده خواهد بود، کمااین‌که همین موضوع باعث شد که معضل خودروهای کف بدون فایده گریبان‌گیر صنعت خودرو شود. 
وی همچنین عنوان کرده بود: طبق بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت تولید خودروهای ناقص در سال گذشته، به این نتیجه رسیدیم که اگر از تولید خودروی ناقص جلوگیری می‌شد، صرفه جویی چهار هزار میلیارد تومانی برای ایران خودرو اتفاق می‌افتاد. این عدد به معنی جلوگیری از ۳۵ درصد زیان سال قبل ایران خودرو است! وی رفع معضل تولید خودروی ناقص و پرهیز از این همه هزینه، صرف زمان و ایجاد تنش و ... را دیگر نتایج حذف خودروی ناقص از فرآیند تولید دانست و گفت: افزون بر این، جهش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو نیز صورت می گرفت.برای دریافت لینک کامل این خبر به اینجا مراجعه کنید. 

منشور ایران خودرو.jpg

 



نظرات

  • حسین حسین (21 اردیبهشت 1401 ساعت 06:53)

    این حرکات زشته بخدا من اگر تصمیم گیرنده بودم در این مراکز فساد میبستم اینا تولید کننده نیستند که در واقع مصرف کننده هستند اصلا معنی نداره که ایران هنوز توانایی تولید خودرو نداره!!! چرا نمیتونه تولید کنه؟ چون به مفت خوری و تنیلی عادت کردند

  • علیرضا علیرضا (21 اردیبهشت 1401 ساعت 00:15)

    توبه‌ی گرگ مرگه!
    تا وقتی وجود منحوس خودروسازان مافیایی هست اوضاع از این بدتر خواهد شد که بهتر نمیشود.

  • عزت اله عزت اله (20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:45)

    اینا همش حرف مفته فکر نکنید مردم نمی فهمند

  • کنت کنت (20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:41)

    بعد از چهل سال چاپیدن و قتل عام مردم الان تعهد نامه امضاء می کنید که تولید را باکیفیت میکنیم؟ چقدر شرافت دارید شما و ما نمیدانستیم.