1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مکث‌موتور دو محصول جدید را رونمایی می کند

مکث‌موتور دو محصول جدید را رونمایی می کند

مکث موتور دو محصول جدید رونمایی می کند
24 اردیبهشت 1401
  • 0

مکث موتور از دو خودروی جدید در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی خواهد کرد. یک کراس اوور متوسط هفت نفره و نسخه جدیدی از پیکاپ کلوت، دو خودرویی خواهند بود که این شرکت قصد دارد در این نمایشگاه برای اولین بار معرفی کند.  

مدیربازاریابی این شرکت با اشاره به این که نام، مشخصات فنی و امکانات این محصولات، متعاقباً و در زمان نمایشگاه اعلام می شود گفت: یکی از این خودروها یک کراس اوور متوسط هفت نفره با مشخصات فنی و قابلیت های رقابتی است و محصول دیگر نیز نسخه جدیدی از پیکاپ کلوت خواهد بود.

بابک چارباشیان افزود: مشخصات این محصولات هنوز اعلام نشده و با بازگشایی نمایشگاه درمورد خصوصیات این خودروها نیز اطلاع رسانی خواهد شد. 

پیکاپ کلوت نام نخستین محصول از زیرمجموعه جدید ماموت خوردرو به نام مکث موتور است. این پیکاپ دارای شاسی مستقل و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل است تا بازار وانت های آفرودی کشور را بیش از پیش پر رونق کند. مکث موتور نیز با انتخاب نام کلوت برای این محصول جدید، به ویژگی های آفرودی آن اشاره دارد. کلوت از ترکیب دو واژه کل و لوت تشکیل شده است؛ کل به معنای روستا یا آبادی و لوت نیز به دشت لوت اشاره دارد و به تپه های شنی خاص دشت لوت، کلوت می گویند.

چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی خودرو تهران از 27 تا 30 اردیبهشت ماه جاری با حضور 25 شرکت خودروساز، در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود. بنا بر گزارش ها قرار است از حدود 14 مدل خودروی جدید در بخش‌های خودروی سواری، کار و تجاری در این نمایشگاه رونمایی شود.



نظرات