درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
تو شرایط فعلی هر خودرویی از هر کشوری وارد بشه بهتر از آشغالهای ایرانی هست.
چون کیفیت به شدت افت کرده و قطعات یدکی نیز کیفیت پایینی دارند.عمدتا خودروی اقتصادی زیر ۱۰ هزار دلار هم باید وارد بشه تا با تعرفه قیمتی حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون داشته باشند و بتونن انحصار گاریهای بیکیفیت داخلی رو بشکنن.
از طرفی در کاهش قیمت چینیهای خودروسازان خصوصی نیز موثر خواهند بود.
وردات بنز و بیامو و تویوتا کمری و شاس بلندهای کرهای و ژاپنی فقط به درد از ما بهترون میخوره و تقریبا هیچ تاثیری بر بازار داخلیها نداره.
دقیقا درسته و در کشورهای چین و هند خودروهای ۵۰۰۰ هزار دلاری با برند های نیسان ، هیوندایی و برند های چینی ... زیاد هست و جالبه که حتی خودروهای شاسی هم در این رنج قیمت هم دارند
کیا و هوندا و فورد و سوزوکی از برندهای رده متوسط محسوب میشه.
من که میدونم آخرش چندتا ماشین ۱۲۰۰سی سی با ۱۰۰ اسب بخار میارید که عمدا در روسیه و چین ساخته شده. فقط میشه باهاش جاده صاف آسفالتی رفت و حتی در نصف خیابون های تهران هم نمیتونه حرکت کنه. هرچی میارید باید حداقل ۱۵۰ اسب بخار باشه.
خودروی اقتصادی یعنی خودروی با موتور ضعیف که در سرعت بالای ۶۰ کیلومتر همه جای ان می لرزه تا قابل رقابت با سمند و ... اشغالای ایران خودرو و سایپا باشه . خودرو یعنی تویوتا . مزدا . گلف . فیات . بی ام و و ... با موتور حداقل ۱۸۰۰ سی سی .