1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تجربه رانندگی و معرفی کشنده دافران H7 شایان دیزل + فیلم

تجربه رانندگی و معرفی کشنده دافران H7 شایان دیزل + فیلم

31 اردیبهشت 1401
  • 0

در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، شرکت شایان دیزل برای اولین بار، امکانی را برای بازدید کنندگان و خانواده ها ایجاد کرد تا بتوانند در شرایط مشابه رانندگی با کشنده های پرقدرت، خود را محک بزنند. این ایده خلاقانه، فضایی را برای عموم ایجاد می کند که هم رانندگی و نشستن در این خودروها را تجربه کنند و هم با دقت بیشتری به انتخاب محصول خود بپردازند.

 رانندگی شخصی و تست این خودرو تنها درصورتی امکان پذیر است که افراد دارای گواهینامه پایه یک رانندگی باشند؛ اما همه افراد می توانستند در صندلی شاگرد نشسته و به همراه رانندگان حرفه ای شرکت شایان دیزل، نشستن در کابین را، به عنوان یکی از مهمترین بخش ها برای رانندگان خودروهای سنگین از نزدیک تجربه کنند. فضای داخل کابین این کشنده با الگو گرفتن از کابین رنو پرمیوم طراحی شده، ولی مهندسان ایرانی هم تغییراتی در این کابین ها ایجاد کرده اند. از جمله امکلنات درون کابین می توان به صندلی‌های بادی، کولر درجای فابریک، بخاری درجا، دو تخت خواب، مانیتور با قابلیت اتصال بلوتوث، AUX و پرده دستی اشاره کرد.

 

گفتنی است که شایان دیزل توانسته با بهره گیری از کیفیت بالای محصولات خود، کلیه استاندارد های 85 گانه را برای دافران H7 اخذ کند. این کشنده که متعلق به برند چنگ لانگ است، یکی از تولیدکنندگان بزرگ در زمینه خودروهای سنگین در چین محسوب می شود و با شرکت‌های بزرگی نظیر رنو و ZF همکاری می‌کند. 

دافران H7 در بخش پیشرانه از موتور 12.7 لیتری 6 سیلندر توربو شارژ بهره می برد که قدرتی برابر با 480 اسب بخار و گشتاوری معادل 2200 نیوتن متر را تولید می نماید.مهم ترین ویژگی موتور این خودرو این است که تحت لیسانس کامینز قرار دارد و توسط یک شرکت چینی، فقط مونتاژ می شود و بحث تولید قطعات آن به طور کلی توسط مرسدس بنز بررسی می شود و مرسدس بر روی آن نظارت دارد.

 

 
منبع car.ir


نظرات