1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. یک مرد اهل فلوریدا با فورد موستانگش از تیر چراغ برق بالا رفت!

یک مرد اهل فلوریدا با فورد موستانگش از تیر چراغ برق بالا رفت!

11 خرداد 1401
  • 1

اداره پلیس شهر تالاهاسی اخیراً ویدیویی را منتشر کرده که نشان می دهد ترکیب یک راننده فورد موستانگ مست با تیر چراغ برق چه صحنه ای را به وجود می آورد! البته خوشبختانه در این تصادف کسی آسیب ندید، حتی با وجود اینکه موستانگ آبی حاضر در صحنه، به صورت عمودی تیر برق را درنوردید.

در ویدیوی دیگری که در ردیت ارسال شده راننده را می بینیم که از خودرو، در همان حالت عمودی خارج می‌شود. زوایای فیلم ضبط شده توسط اداره پلیس نشان می‌دهد که چرا راننده نتوانسته با ماشین از تیر پایین بیاید، چرا که هیچ یک از چرخ‌های موستانگ در آن حالت عجیب، دیگر با زمین تماسی نداشتند.

بالا رفتن یک مررد در تالاهاسی فلوریدا با فورد موستانگ از تیر چراغ برق-2.webp

می توان این راننده را فردی خوش شانس در این حاثه دانست، چرا که زاویه تصادف نشان می دهد که او مستقیماً به سمت تیر رانندگی می کرده و ممکن بود به جای برخورد احتمالی با جدول که منجر به زاویه گرفتن و بالا رفتن آن از تیر شده، به طور مستقیم و با شدت بیشتری به تیر برخورد می کرد. احتمالا ساکنان محله نیز خوشحال هستند که این حادثه منجر به سقوط تیر نشده است.

اداره پلیس تالاهاسی گفت: «با وجود اینکه خوشحالیم از اینکه کسی در این حادثه آسیب ندید، باید دوباره گوشزد کرد که رانندگی در حالت نامتعادل بسیار خطرناک است و معمولا به جای اینکه مانند این فرد سوژه شبکه‌های اجتماعی شوید، ممکن است دستگیر شده، به کسی آسیب فیزیکی وارد کنید و یا حتی منجر به مرگ خود یا دیگران شوید و البته حداقل هزینه آن این است که ماشین خود را خراب می کنید

خلاصه، به قول راننده که در پاسخ افسر پلیس می گوید: «اوضاع خوبی نیست



نظرات

  • رحیم رحیم (11 خرداد 1401 ساعت 09:29)

    مقاومت این تیر برق از ستونهای مجتمع متروپل قوی تر بود