1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پلیس محدودیت تردد خودروها در 14 خردادماه را اعلام کرد

پلیس محدودیت تردد خودروها در 14 خردادماه را اعلام کرد

پلیس محدودیت تردد خودروها را در 14 خردادماه را اعلام کرد
11 خرداد 1401
  • 1

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اصل مراسم روز ۱۴ خرداد است، اما محدودیت های تردد از ۱۲ شب در تاریخ ۱۳ خرداد ( شب قبل) در حوزه های بزرگراهی اعمال خواهد شد. همچنین تردد خودروهای سنگین در محدوده های مختلف ممنوع شده است که اطلاع رسانی مکتوب در این زمینه انجام شده است.

سردار حمیدی گفت: در طی این مراسم، توقف در حاشیه بزرگراه ها ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف در حین اجرای این مراسم، خودرو با جرثقیل حمل می‌شود. به کسانی که قصد سفر دارند، توصیه می کنیم که اگر قصد عبور از این محدوده های ترافیکی را دارند، از مسیرهای جایگزین مثل مسیر تهران - ساوه استفاده کنند. کسانی هم که قصد حضور در مراسم دارند از پارک کردن در حاشیه بزرگراه ها خودداری کنند. در این رابطه، هماهنگی‌های لازم با استان‌های دیگر نیز انجام شده است.

ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس در تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد

هادیانفر پیشتر با اشاره به اتوبوس‌هایی که از نقاط مختلف کشور به مقصد حرم مطهر امام خمینی (ره) تردد می‌کنند، گفت: از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور اتوبوس‌هایی به سمت حرم حضرت امام حرکت می‌کند. در مورد تردد اتوبوس‌ها از محورهای شمالی یک محدودیت وجود داشته و آن ممنوعیت تردد از محور چالوس است. در این ایام اتوبوس‌ها صرفاً باید از دو محور هراز و فیروزکوه تردد کنند و جاده چالوس برای تردد اتوبوس‌ها ممنوع است.



نظرات

  • soheil soheil (11 خرداد 1401 ساعت 12:52)

    آخه این چه قانونیه ماشین خریده سوار بشه یه عده تو تعطیلی میخوان برن بیرون شهر نفس بکشن