1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه فروش خودرو

اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه فروش خودرو

11 خرداد 1401
  • 1

نتایج قرعه‌کشی نخستین فروش يكپارچه خودرو از طریق سامانه یکپارچه اعلام شد.

متقاضیان خرید خودرو می توانند با ورود به حساب کاربری از طریق لینک https://sale.iranecar.com/auth/signin از نتایج مطلع شوند. به علت ترافیک بالای سایت تخصیص خودرو، احتمال اختلال در سامانه وجود دارد. 

براساس اطلاع رسانی های این سازمان، برندگان طرح بعد از آماده سازی برنامه های فروش توسط شرکت های خودروسازی، طی یک مهلت سه روزه می توانند اقدام به پراخت وجه خودرو متناسب با قیمت های اعلام شده کنند. زمان و نحوه پرداخت وجه خودرو نیز از طریق سایت خودروسازان  اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بر این اساس ثبت‌کنندگان بعد از اطلاع از برنده شدن خود، می بایست ادامه فرآیند خرید خودرو را از سمت سایت خودروسازان پیگیری کنند. شرکت های خودروسازی نیز، نحوه و زمان اخذ وجه خودرو را اعلام کرده و برندگان می‌توانند اقدامات لازم برای خرید خودرو مانند  واریز وجه و... انجام دهند.

آدرس سایت خودروسازان در ادامه مشخص شده است: 

گروه خودروسازی سایپا              saipa.iranecar.com
 شرکت بهمن موتور                    bahman.iranecar.com
گروه صنعتی ایران خودرو           esale.ikco.ir
شرکت مدیران خودرو                iranecar.mvmco.ir
شرکت کرمان موتور                  sales.kermanmotor.ir
 شرکت آرین پارس موتور            sales.lamari.ir

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ( sale.iranecar. com)، پس از آماده سازی برنامه های فروش توسط شرکت های خودروسازی متقاضیان منتخب می توانند به مدت ۳ روز کاری نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

 



نظرات

  • پرهام دلجو پرهام دلجو (11 خرداد 1401 ساعت 18:34)

    بنابر برخی خبرهای نسبتا" مطمئن و موثق :

    بنا به اطلاعات کسب شده از مقامات وزارت صمت به جهت جلوگیری از دلال بازی و سفته بازی خودروهای تولیدی و رعایت حقوق مصرف کنندگان تمامی این خودرو ها هنگام تعویض پلاک با مالیات نقل و انتقال سنگین همراه هست.
    بنابراین کسانی که قصد خرید این نوع حواله ها را دارند حتما این احتمال رو در نظر بگیرن که وقتی حواله ها رو تکمیل وجه زدن یهو بیان بگن ۲ سال سند رهن و ۷۰ درصد مالیات در صورت فروش ، که واقعا همش میشه ضرر خریدار این نوع حواله ها >> احتیاط کنید .

    یعنی تا دو سال از زمان تحویل خودرو :
    فروشنده حق فروش ندارد و اگر اقدام به فروش زد مالیات سنگینی رو هم باید بپردازد.
    برای خرید این نوع حواله ها بنظرم باید صبر کرد تا خبر بلاک و بسته بودن تعویض پلاک تا دوسال و رهن بودن سند تا دوسال این خودروها مشخص بشه .
    (چون خودم دوسال پیش ماشین از سایپا گرفتم بنام خانومم زدم و دیگه نمیتونم ثبت نام کنم دنبال خرید حواله بودم که این خبرهای محکم رو بهم رسوندن)