1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فورد جدید موستانگ در خیابان های آلمان

فورد جدید موستانگ در خیابان های آلمان

18 خرداد 1401
  • 0

این فورد موستانگ GT S550 سوپرشارژردار در اتوبان‌های آلمان به راحتی  حرکت می‌کند. برای تست عملکرد این خودرو، کانال یوتیوب AutoTopNL  فرمان موستانگ زرد رنگ را به دست گرفته است.

نسل S550 موستانگ GT در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت  ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری استفاده می‌کند. البته بسیاری از مالکان موستانگ به این رقم‌ها قانع نیستند و تیونرهای زیادی برای ارتقای این خودرو وجود دارند. این موستانگ GT زرد رنگ از سوپرشارژر راش استفاده می‌کند و قدرت پیشرانه کایوت را به ۷۵۰ اسب بخار می‌رساند.

این خودرو در اتوبان مثل یک موشک حرکت می‌کند،  این همان عملکردی است که غالبا از سدان های اسپرت و پرفورمنس آلمانی از خود نشان می‌ دهند. با وجود گیربکس ۶ سرعته دستی، این موستانگ می‌تواند با سرعت‌ بالا همچون ۲۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. این سرعت در دنده ۵ به دست می‌آید و دنده ۶ نیز به عنوان اوردرایور عمل می‌کند و روی پرفورمنس تأثیری ندارد. قدرت زیاد به معنی راحتی موستانگ در رسیدن به سرعت‌های بالا خواهد بود اما محدود کننده سرعت باعث می‌شود سقف سرعت این خودرو به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت محدود باشد.

 

موستانگ S550 تقریباً به پایان راه خود  رسیده و قبلاً تیزرهای نسل جدید S650 دیده شده‌اند. نسل فعلی به عنوان یک خودروی به روزتر و قدرتمندتر مطرح بوده است. S550 در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از سیستم تعلیق عقب مستقل، پیشرانه ۴ سیلندر توربوی پایه و عرضه در بازارهای جهانی بهره مند شده است.

 

موستانگ در گذشته خودرویی محدود به آمریکا بود. وقتی عرضه آن در بازارهای جهانی مطرح شد، موستانگ عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت دنیا را به خود اختصاص داد. قرار است نسل جدید S650 در سال ۲۰۲۳ به عنوان مدل ۲۰۲۴ معرفی شود و امیدواریم به‌صورت جهانی در دسترس باشد. 

منبع پدال


نظرات