1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. تصادف فراری F40 در رویدادی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس فراری

تصادف فراری F40 در رویدادی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس فراری

1 تیر 1401
  • 0

ویدئویی روز یکشنبه از یک تصادف ناگوار در طول مسابقه تپه نوردی کرنزنبرگن سوئیس در سال 2022 منتشر شد. فراری F40 ممکن است به دلیل تاخیر توربو از گوشه ای خارج شده باشد و نوک دماغه خود را به مانع کشیده باشد.

 در این حادثه، خوشبختانه نه راننده و نه خانمی که در نزدیکی صحنه تصادف از نزدیک شاهد این حادثه بودند آسیبی ندیده اند. اگرچه یک آمبولانس به محل حادثه رفت، اما به سرعت بازگشت، زیرا کمک آن لازم نبود.

فراری.JPG

اما فراری، متأسفانه خیلی خوش شانس نبود. ویدئویی در صفحه فیس بوک FerrariOwnersClubNL نشان می دهد که آسیب نسبتاً جدی به جلوی خودرو وارد شده است. اگرچه ممکن است تعمیر آن امکان پذیر باشد، اما تعمیر با هزینه پایین بعید به نظر می رسد. با خسارتی بیشتر از 2.8 میلیون دلار، این تصادف می تواند تأثیر جدی بر دارایی خالص راننده داشته باشد.

اما کاربر یوتیوب «کارستن» که از ورودی گوشه فیلم می‌گیرد، فیلمی از F40 و چندین فراری دیگر که به سمت چپ می چرخند، دریافت کرده است.

فراری 2.JPG

F40 از یک موتور 2.9 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو استفاده می کند که در مشخصات اروپایی قدرت 471 اسب بخار (352 کیلووات/478 اسب بخار) دارد. همچنین فناوری توربوشارژ دهه 80 و تأخیر مرتبط با آن می‌تواند رانندگان را با ایجاد یک ضربه ناگهانی گشتاوری که ممکن است انتظارش را نداشتند، به دردسر بیاندازد.

این اتفاق در رژه‌ فراری هایی رخ داد که هفتاد و پنجمین سالگرد فراری را جشن می گرفتند.

فراری 3.JPG

 
منبع carscoops


نظرات