1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عکس های مخفیانه از هوندا پایلوت استتار شده؛ نسل بعدی هوندا، پایلوت 2023 است؟

عکس های مخفیانه از هوندا پایلوت استتار شده؛ نسل بعدی هوندا، پایلوت 2023 است؟

8 تیر 1401
  • 0

اطلاعات زیادی در مورد هوندا پایلوت آینده وجود ندارد. آخرین مشاهده شامل یک نمونه اولیه بود که هنوز با پوشش های سیاه و سنگین پوشیده شده است. ولی تیم جاسوسی موتور وان یک دستگاه هوندا را که به صورت آزمایشی در حال عبور از بزرگراه بود را مشاهده کرد که نشان از مدل های بهبود یافته ای در هونداست.

نکته اصلی این است که هوندا، SUV محبوب خود را کمی جسورانه تر به بازار وارد خواهد کرد. روکش کامو خودرو، همچنان جزئیات زیادی را در مورد خودرو پنهان می کند، اما نمی توان جلوپنجره بزرگتر با طرح مشبک راندید. ظاهر جسورانه خودرو، همان راهی است که هوندا با وانت پیکاپ فعلی Ridgeline در پیش گرفته است، اما این تنها تغییر آشکار نیست. جلوی پایلوت بلندتر و در مقایسه با چهره شیب‌دار مدل فعلی، سبک‌تر است. چراغ‌های جلو باریک‌تر و در بالا نصب شده‌اند، دریچه‌های گوشه‌ای عمودی و چراغ‌های کوچک در پایین قابل مشاهده هستند.

هیوندا پایلوت استتار شده  پایلوت.jpg


به نظر می رسد که پایلوت جدید از نظر مشخصات ظاهری کاملاً شبیه به SUV فعلی خواهد بود. بر اساس شایعات نسل بعدی پایلوت بر روی پلتفرم جدید کامیون سبک جهانی این خودروساز که توسط Acura MDX فعلی استفاده می شود، سوار خواهد شد. در عقب، استتار جزئیات را پنهان می کند، اما ظاهراً چراغ های عقب باریک و دروازه عقب کاملاً جدید با نشانه های ظاهری متقارن وجود خواهد داشت.

هنوز چیزی در مورد فضای داخلی پایلوت دیده یا شنیده نشده است. به طور مشابه، هیچ چیزی در مورد گزینه های پیشرانه وجود ندارد، اگرچه انتظار داریم که هوندا به ارائه پیشرانه 3.5 لیتری V6 ادامه دهد. در مدل فعلی 280 اسب بخار نیرو تولید می کند که از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. این احتمال وجود دارد که گیربکس با یک 10 سرعته خودکار ارتقا یابد و نسخه هیبریدی پلاگین که سیستم دو موتوره را از آکورد قرض گرفته باشد، احتمالاً وجود دارد.
اگرچه نمونه های اولیه زیادی را در انظار عمومی ندیده ایم، اما انتظار داریم که در اواخر سال جاری رونمایی شود. این امر باعث می شود نسل بعدی هوندا پایلوت مدل 2023 باشد.

عکس های بیشتر از این خودرو، در ادامه اضافه شده است.

 


نظرات