1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اصلاحیه خبر فروش شرکت مدیران خودرو

اصلاحیه خبر فروش شرکت مدیران خودرو

11 تیر 1401
  • 5

 پس از اعلام خبر شروع فروش اقساطی مدیران خودرو و اعلام شرایط فروش توسط وب سایت این شرکت، برخی کاربران و متقاضیان خرید این خودرو با مراجعه به سایت دریافتند که طرح پیش فروش در وب سایت این خودروسازی خصوصی کشور، فعال نشده که منجر به ایجاد ابهاماتی در رابطه با صحت این خبر شده بود. 
با پیگیری car.ir از یکی از مدیران این خودروسازی مشخص شد که مدیران خودرو درصدد آغاز طرح پیش فروش محصولات خود، پس از صدور مجوز وزارت صمت است، اتفاقی که انتظار می رود در روزهای آتی شاهد آن باشیم.

وی افزود به محض صدور مجوز های لازم برای آغاز طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو، جزئیات این طرح در رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رسانه car.ir  که پیش از این به اطلاع رسانی در خصوص این طرح پرداخته بود، در حال حاضر آغاز این طرح را ملغی اعلام می کند و به محض اعلام رسمی شرکت مدیران خودرو، آغاز طرح فروش را متعاقباً اطلاع رسانی خواهد کرد. 

بنا بر اطلاعات تایید شده، در طرح مذکور محصولات ام وی ام و چری با موعد تحویل 45 روزه و اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه با پیش پرداخت 40 و 50 درصد قیمت خودرو به مشتریان عرضه خواهند شد.

 
منبع car.ir


نظرات

  • علی علی (19 تیر 1401 ساعت 21:37)

    لامصبا چه بازارگرمی هم میکنن با همکاری وزارت صنعت خادم ملت. ولی خب حقمونه آشغال چینی به 3 برابر قیمت جهانی بندازن بهمون چون همیشه خریدار هست . پول تو این مملکت فقط سهم من کارمند نیست .

  • عادل عادل (15 تیر 1401 ساعت 17:12)

    یکی از کلاهبردارترین شرکت‌های خودرویی ... است که با قسطی کردن خودرو ها پول رو پول می خورند چند تا سر مایه دار نشستن و پول‌هایشان را داخل قسطی فروشی می برند و مردم بیچاره که راه به جایی ندارند
    اگر دولت ما فقط دوتا شرکت خودرو سازی را وارد می کرد ناظر بدبختی این خودرو سازان که نه خودرو جابجا کن ها چطور بد بخت می شدن و تمام ماشین‌هایشان روی دستشان می ماند
    خدا لعنت کند افرادی را که نمی گذارند خودرو به ایران بیاد

  • میلاد میلاد (15 تیر 1401 ساعت 14:14)

    من الان ۳ ماهه خرید کردم تیگو ۷ پرو هنوز بهم تحویل ندادن زنگ هم که میزنم خیلی بد باهام برخورد میکنن بی ادبانه

  • پدرام پدرام (13 تیر 1401 ساعت 09:32)

    متاسفانه ما خرید نقدی داشتیم (اقساطی که اصلا باز نمیشه) الان 2 ماهه هنوز تحویل ندادن. کاش خبرنگارتون از اون مسول مدیران خودرو این رو هم میپرسید. وقتی قول میدید چرا به اعتماد مشتری لطمه میزنید

    فاطمه فاطمه (13 تیر 1401 ساعت 11:43)

    وقتی این همه ادم داد میزنن نخرید از این اشغال سازا تا مجبور شن وارداتو ازاد کنن و ماشین درست وارد شه پس هرچی سرتون بیاد حقتونه