1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. رونمایی تویوتا از کراس‌اوور « اوربان کروزر » برای بازار هند

رونمایی تویوتا از کراس‌اوور « اوربان کروزر » برای بازار هند

رونمایی تویوتا از کراس‌اوور « اوربان کروزر » برای بازار هند
12 تیر 1401
  • 0

تویوتا و سوزوکی در حال تقویت بیشتر روابط  خود به ویژه در توسعه و تولید خودرو برای بازار هند هستند. از سال 2017، هر دو شرکت با توجه به تخصص تویوتا در خودروهای برقی و توان سوزوکی در مدل های جمع و جور و کوچک، هدف خود را بر استفاده از نقاط قوت یکدیگر قرار دادند.

کمپانی تویوتا هند، اخیراً مدل جدیدی را با همکاری ماروتی سوزوکی عرضه کرده است. این خودرو تویوتا، اوربان کروزر نام دارد و ممکن است خودروی پرطرفدار بعدی خودروسازان ژاپنی باشد.

Toyota

تویوتا هند اولین عکس های رسمی تیزر مدل جدید خود را قبل از رونمایی آن در اول جولای 2022 منتشر کرده است.  اوربان کروزر، یک کراس اوور ساب کامپکت است که می تواند با خودروهایی مانند کیا سلتوس و هیوندای کرتا رقابت کند.

فقط قسمت جلو و چرخ‌های جلو در عکس‌های تیزر قابل مشاهده است که یک چیدمان چراغ‌های جلوی LED براق، مه شکن‌های نسبتاً در موقعیت بالا و جرقه‌های گلگیر مربع‌شکن بالای چرخ‌های دو رنگ و چند پره را نشان می‌دهد. واحد پیش نمایش با طرح رنگ آبی درخشان پوشیده شده است.

اوربان کروزر جدید با دو پیشرانهٔ مختلف در هند عرضه می‌شود که یکی هیبریدی خفیف و دیگری هیبریدی کامل است. موتور پایه یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ساخت سوزوکی با سیستم هیبریدی خفیف ۱۲ ولتی و باطری کوچک ۶ آمپرساعتی است که ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

فضای داخلی اوربان کروزر داشته ایم که تودوزی چرمی قهوه‌ای، سیستم تهویه مطبوع مجهز به گوشی‌های هوشمند و یک نمایشگر لمسی 9 اینچی اطلاعاتی - سرگرمی جلب توجه می کند.

تویوتا به تازگی از مدل جدید اوربان کروزر برای کشور هند رونمایی کرده است. به نظر می رسد که تویوتا قصد دارد، جدیدترین مدل خود را به بازارهای دیگر از جمله کشورهای نوظهور آفریقا صادر کند. 

رونمایی تویوتا از نسل جدید کراس‌اوور « اوربان کروزر » برای بازار هند 3.jpg

 
منبع carscoops


نظرات