1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. آغاز دومین مرحله طرح های فروش محصولات سایپا از شنبه 25 تیرماه

آغاز دومین مرحله طرح های فروش محصولات سایپا از شنبه 25 تیرماه

23 تیر 1401
  • 0

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از طریق قرعه کشی در سامانه یکپارچه از ساعت 17 روز شنبه به مدت سه روز، فعال خواهد بود.

این طرح از شنبه، تاریخ 25 تیرماه 1401 به مدت 72 ساعت آغاز شده و کلیه محدودیت های دوره قبل، اعمال می شود. ضمناً ظرفیت رنگ این محصولات، محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام برای سایر رنگ ها میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند. 

روز گذشته، مقامات وزارت صمت نیز از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام برای شرکت در قرعه‌کشی یکپارچه خودرو، به مناسبت عید غدیرخم از امروز( شنبه ) ساعت۱۷ به‌مدت 72 ساعت خبر دادند. سامانه یکپارچه خودرو که دراردیبهشت ماه سال جاری، کار خود را با اولین طرح فروش عرضه یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی کار آغاز کرد، طبق اعلام مسئولان وزارت صنعت، امروز شنبه 25 تیرماه، مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه دنبال می کند.

را که در دور قبل، به دلیل ایجاد برخی اختلالات و ناهماهنگی ها 

طبق اعلام معاون وزیر صنعت، سیاستگذاران در این حوزه قصد دارند، قرعه‌کشی را صرفاً برای خودرو‌هایی انجام دهند که میزان تقاضا برای آنها بیشتر از عرضه بوده و به گفته این مسئولان، در ماه‌های آینده احتمال حذف کامل قرعه‌کشی و تحویل خودرو متناسب با میزان تقاضا نیز وجود خواهد داشت.
گفتنی است که در این مرحله هم، سهمیه مربوط به افراد واجد شرایبط در طرح جوانی جمعیت لحاظ شده و محدودیت ها و شرایط ثبت‌نام، مانند مرحله قبل است.

به نظر می رسد نتایج قرعه‌کشی یک هفته پس از پایان مدت ثبت‌نام، اعلام می‌شود تا در این بازه زمانی، اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت مطابقت داده شده و و برندگان قرعه کشی، از لحاظ شرایط مد نظر در طرح، مورد بررسی قرار گیرند.

برای اطلاع از جزئیات شرکت در 15 طرح فروش این شرکت در تیرماه 1401 به جدول های ذیل مراجعه کنید.

طرح یک سایپا.JPG

 

 

طرح 2 سایپا.JPG

 

طرح فروش 3 و 4 سایپا.JPG

 

 

طرح 5 سایپا.JPG

 

 

طرح 6 سایپا.JPG

 

طرح 7 سایپا.JPG

طرح 8 9 10 سایپا.JPG

طرح 11 سایپا.JPG

 

 


نظرات