1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کرمان موتور جک J4 را شهریور امسال وارد بازار می کند

کرمان موتور جک J4 را شهریور امسال وارد بازار می کند

کرمان موتور جک J4 را شهریور امسال وارد بازار می کند
26 تیر 1401
  • 0

شرکت کرمان موتور در نظر دارد که نسخه جدید خودرو جی ۴ را در شهریورماه امسال و با تجهیزات ایمنی جدید وارد بازار می کند.

طبق اعلام این شرکت، سدان J4  مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی( ESC ) است و با هدف افزایش ایمنی خودرو، تعبیه شده است. سیستم کنترل پایداری الکتریکی در واقع وظیفه جلوگیری از انحراف خودرو را برعهده دارد و می تواند تا حد زیادی از بروز حادثه برای خودرو جلوگیری کند. از این رو در بسیاری از کشورها، به عنوان یکی از استانداردهای اجباری خودرو در نظر گرفته می شود.

براساس اطلاعات بدست آمده، ترمزهای این سدان جدید ارتقا یافته و سیستم ترمز دیسکی جی 4، جای سیستم ترمز قبل را که در چرخ های عقب صورت کاسه ای به کار برده می شد، گرفته است.از این رو، خودرو در هر چهار چرخ به ترمزهای دیسکی مجهز شده است که عملکرد بهتری نسبت به نوع قبلی دارد. علاوه بر اینکه این تغییر موجب شده که خنک کاری بهتر صورت گرفته و زمان عکس العمل سیستم به فرامین راننده کوتاه تر شود.

لزوم تجهیز خودرو به چراغ های رانندگی در روز  (DRL)از جمله مواردی است که این روزها  به عنوان یکی از اصول ایمنی در خودروها همواره مورد توجه قرار دارد که این موضوع نیز مد نظر قرار گرفته و محصول جدید جی 4 به چراغ DRL یا چراغ رانندگی در روز تجهیز شده است؛ همچنین در این محصول شاهد اضافه شدن سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده یا "GSI  " نیز هستیم.

شرکت کرمان موتور اعلام کرده است که نسخه جدید خودرو جی 4 در شهریور امسال وارد بازار می شود و جایگزین نسخه قبل می شود.

 


نظرات